Leta i den här bloggen

torsdag 18 augusti 2011

Stora nyheter

att Kronprinsessan väntar barn?
(äsch, det är väl sånt som kan hända när man gift sig)

att Malmö FF fölorade mot Dinamo Zagreb i Champions league-kvalet
(hur konstigt är det att det bättre laget vinner liksom?)

att en nyligen upptäckt ål i Stilla havet har klassats som ”levande fossil” på grund av sina primitiva egenskaper. Ålen har släktingar 200 miljoner år tillbaka, enligt forskare.
(nu börjar vi prata stora nyheter)

Foto Jiro Sakaue / AFP Photo

att den här bloggägaren har jordens värsta träningsvärk i bröstmusklerna ...
efter två dagars intensiva träningspass för benen!!!
(de vänner, det är nyheter det - ja, om inte snudd på världssensation. För vilken annan än undertecknad skulle lyckas med det konststycket?)

Gomorron!
:-D
SvD

26 kommentarer:

  1. Victoria och Daniel ja...äsch en olycka händer så lätt och nu får dom leva med konsekvenserna.
    Haha, att få träningsvärk i brösmusklerna av att träna benen. Det är förstaside nyheter tycker jag :D
    God morgon på dig!

    SvaraRadera
  2. Med andra ord, inte mycket nytt under solen ;-)

    God morgon!

    SvaraRadera
  3. Brösten sitter väl ihop med bena...jag tror det kalas hängpattar, moahahaha.
    Så. Inget konstigt alls. ( sorry, min humor är extremt låg efter allt lökskalande )
    Kram

    SvaraRadera
  4. COOL. Det med ålen. Jag vill oxå klassas som en levande fossil :(

    Typ.

    Det med sessan var ju kul för henne liksom.

    Morrn!

    SvaraRadera
  5. MILLA: Jag misstänkte innerst inne att det HÄNGDE ihop på det viset, haha

    SvaraRadera
  6. Godmorgon vännen! Hur i hela friden har du burit dej åt för att få ont där?? Hade du ingen BH? Morgonkram!

    SvaraRadera
  7. SNIGELPICKAN: Jag är redan snudd på fossil ;-D

    SvaraRadera
  8. YVONNE: Jo då, jag har sport-BH på mig så melonerna sitter stadigt på plats som i cement ;-D

    SvaraRadera
  9. Ja..NU snacka vi nyheter.
    Vill du höra en annan världsnyhet.
    Du kan ringa till Aftonbladet och tipsa om du vill. Det är nämligen så att JAG KAN INTE LÄGGA UT NÅGOT INLÄGG I MIN BLOGG!!
    DEN STÅR BARA OCH TUGGA!
    FÖRBANNAD?
    JAG?
    JAAAAAAAA!!!
    Kram men god morgon i alla fall.

    SvaraRadera
  10. Ja jag vet nu hur man förbättrar utsidan på ett hus . Märkligt att du då har ont i bröstmusklerna,jooo vänta ..... du kanske har för liten sport-BH? ;) ♥ Kram

    SvaraRadera
  11. Vänta nu.... Du börjar med att skriva om kronprinsessans graviditet för att x antal rader senare (orkar inte räkna) skriva "nu börjar vi prata stora nyheter". Hallå! Möjligtvis hade det varit en större nyhet om vi fått besök av aliens, men bara nästan.

    God morgon knas! Tänk på att det bästa sättet att slippa träningsvärk är att inte träna alls!

    SvaraRadera
  12. DIANA: Aliens? Vem trodde du hade skrivit dagens inlägg! Ja, jag vet - jag har lite svårigheter hitta min identitet ;-D

    SvaraRadera
  13. CAMILLA: Ja, Blogspot krånglar jättemycket idag. Sidorna laddas inte och när de väl gör det så går det knappt att kommentera :-(

    SvaraRadera
  14. Träningsvärken är det enda positiva värk man kan ha, njuuut !!

    SvaraRadera
  15. TAck, så härligt med en hälsning om en go morron och så bra att jag kan skippa läsa HD.

    Är inne i en sån där klimatförändring med sömnproblem så när du steg upp då föll jag i koma!
    Ha nu en superfin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  16. STATTINSKAN: cool! Några tips på hur man blir det? Jag menar, något speciellt man ska TÄNKA på? :-P

    hehehe

    SvaraRadera
  17. Var precis sitter dina ben egentligen?
    :-D

    SvaraRadera
  18. Ha ha ja men visst är det så. Är man gift har man troligtvis sex och tänk det kan bli barn!

    SvaraRadera
  19. Tack för din nyhetssammanfattning. Den med bröstmusklerna var bäst ;)

    SvaraRadera
  20. ajajaj träningsvärk i fel muskler, inte bra.
    Kram

    SvaraRadera
  21. Det var många sensationer på en gång det.

    SvaraRadera
  22. Träningsvärk i bröstmusklerna när man tränat benen?... det låter onekligen lite underligt ;)

    Jag gläds med Viktoria och Daniel, för fy sjutton vilken press dom kanske har kännt där i sänghalmen :)
    Kram

    Sv: Nope! Jag tänker inte bli fårfarmare. Det är ju därför jag säljer dom. Får for sale, very sheep ;)

    SvaraRadera
  23. Jag skulle inte vilja byta med Victoria och Daniel. Tänk att inte få ha nånting ifred,och att vänta första barnet med allt vad det innebär. Media frossar i nyheten och har redan lagt ut en bild på hur barnet kan komma att se ut. Näe säger jag bara,
    Kramiz♥

    SvaraRadera
  24. Jag får ont i nacken av att cykla långt och intensivt....

    SvaraRadera
  25. Hahaha, skönt att du prioriterar nyheterna åt mig!

    SvaraRadera
  26. Det här kanske kommer som en chock för dig, men jag har från en alldeles säker källa, nämligen mig själv, att man kan bli med barn utan att vara gift. Det du. NU snackar vi STORA nyheter!

    Och om du pressar 150 kg eller så med mjölkpaketen, då snackar vi ÄNNU större nyheter.

    SvaraRadera