Leta i den här bloggen

lördag 20 april 2013

Nu är det allvar ...

Är detta inte en vår så säg


27 kommentarer:

  1. Ljuvligt! Jag protesterar icke mot det. Helt klart är det vår :)

    SvaraRadera
  2. Jag minns hur häpen jag blev när jag såg dom blåa gräsmattorna i Stockholm första gången - fantastiskt!

    Grattis till våren!
    :-)

    SvaraRadera
  3. Instämmer med föregående talare
    Ha en fin vecka
    Kram

    SvaraRadera
  4. Mmmm...Ljuvligt :)
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  5. Joo det är vår!Har legat på Trelleborgs sjukhus och opererat knät.Det har varit tufft nu i tre veckors tid.Men kärringen är seg,så det ska väl rätta till sig.. ha det så Gott! Nattakram!

    SvaraRadera
  6. Underbart, vilket blått hav av vårblommor. :)

    Sv: Tack! :)

    SvaraRadera
  7. Måste vara en arkivbild! ;)
    Guud så vackert!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Helt undrar bild!
    Kan inte kommentera från paddan av någon märklig anledning om jag ej gör det anonymt.. Men det är farmoringrids som är vid tangenterna.

    SvaraRadera
  9. Som flickan sa: nu har vi vår i luften.
    Kram!//LYNX

    SvaraRadera
  10. Ja se på sjuttan...jodå...nu är det vår...vackert.

    Här leker ungarna utanför..ett väldigt liv...precis som det ska när solen skiner. :)

    Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  11. Hello, i read your blog occasionally and i own a similar one and
    i was just wondering if you get a lot of spam
    feedback? If so how do you protect against it, any plugin or anything you can recommend?

    I get so much lately it's driving me crazy so any assistance is very much appreciated.

    Have a look at my website ... Mouse click the up Coming website

    SvaraRadera
  12. Nice post. I learn something new and challenging on websites I stumbleupon everyday.
    It will always be helpful to read through content from other
    authors and use something from other websites.

    My web-site: samsung galaxy s4 release date verizon

    SvaraRadera
  13. Hi there, this weekend is fastidious in favor of me, as this occasion i am reading this impressive
    informative post here at my residence.

    Feel free to surf to my blog: http://www.topgoldstorejewelry.com/methods-of-modcloth-coupon-some-thoughts/

    SvaraRadera
  14. Underbart!!! :)

    Psst! Missa inte min blogg idag!!! Det är grejer på gång som du kanske är intresserad av...;)

    KRAAAM

    SvaraRadera
  15. hallå.. nock, nock ingen där?!
    Hoppas allt är bra..

    SvaraRadera
  16. Nu är det sommar. En ny bild, tack! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  17. Va!? Har ni vår ÄN? ;)
    Här har vi höst nu :)
    Kram!

    SvaraRadera
  18. Vart tog du vägen med alla dina sköna ”tokigheter”?
    Lynx

    SvaraRadera
  19. Vår? Du menar väl Gott nytt ÅR? ;-)

    Största nyårskramen till dig :-)

    SvaraRadera
  20. NU har du rätt. Nu är det vår :)
    Men...det där är ju en arkivbild nu ju. I år är det en ny vår ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  21. Nu tycker jag faktiskt att du ligger ett år efter... Kom igen!
    :-)

    SvaraRadera
  22. Hej!!
    Vet inte om du minns mej, men jag följde dej & din blogg under några år.
    Slutade själva att blogga (Miss Juni) på min 5-årsdag (alltså då det var 5 år se´n jag började blogga), men nu googlade jag en bild på "TACK" och hamnade här! Världen är ju bra liten, va?!
    Blev liksom alldeles nostalgisk... ;o)

    Hoppas allt är bra med dej!
    Kram Jessica (alias Miss Juni)

    SvaraRadera
  23. Nähäpp... Inte hade det kliat i bloggnerven, inte. Synd...

    Bautastor KRAM till dig! :-)

    SvaraRadera
  24. Åhh! Bara så underbart vackert - befinner mig i Norrland nu och ser att du tagit bilden i Malmö.

    Grattis till en vår i blått och grönt!

    Salute
    Håkan Carlberg

    SvaraRadera