Leta i den här bloggen

onsdag 17 augusti 2011

Precis NU

äter jag lunch med den duktigaste människan jag vet ... på den här adressen i allafall ...
mig själv!

Har tränat på egen hand och utan sonens "piska" och gjort det så förbaskat bra att man nästan kan säga att jag "rockar bränt fett" :-D

Nähäpp, nu ska jag fortsätta skyffla i mig lunchen



klappa mig själv på axeln, rätta till glorian, duscha och uträtta en del ärenden!

Hörde jag applåder? Kunde just tänka mig det!

... och om någon (mot förmodan) skulle tycka att det luktar skryt här inne ....

så har jag bot för det också ...



HÅLL FÖR NÄSAN
:-D


18 kommentarer:

  1. Du är jätteduktig! Och lite småknäpp... :)

    Sv: Jag är uppe rätt sent när jag är ledig med så det blir inte sååå stor skillnad på dygnsrytmen. Men visst blir det fel ibland, igår kom jag inte i säng förrän vid halv fem på morgonen... det är lite snett. :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Det svåraste med att jobba natt (iaf inom äldrevården då arbetet rent fysiskt är lättare) är att det just är natt. Kroppen gör allt vad den kan för att motarbeta en... Vet många som inte klarar av att hålla sig vakna, eller att sova på dagen. Och ska man pyssla med nattarbete en längre tid så krävs det att man kan sova på dagen, annars fungerar det helt enkelt inte i längden.

    SvaraRadera
  3. Eget beröm lukar illa. Lyckligtvis har jag ingen luktskärm på datorn :-D
    Okey då. Du har väl varit duktig då...

    SvaraRadera
  4. Tycker inte alls det luktar illa här! Du är duktig, och det är bra att kunna klappa sig själv på axeln och säga det. I överlag är vi ju lite dåliga på det... :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Applåderar så hårt så det går som åska över europa på vägen upp till dig.

    SvaraRadera
  6. Oj då...Det var jag i kommentaren ovan med dom åskdundrande applåderna. Var visst inloggad på ett bloggerkonto jag inte ens visste jag hade och inte har nåt lösen till men det löste ju sig med autoinlogg ;-)

    SvaraRadera
  7. Vad nöjd med...allt som livet ger...!
    Var alltså NÖJD med Dig själv! DET är inte skryt!
    Kraaam

    SvaraRadera
  8. Det är inne att skryta över sig själv, så det är helt OK!

    SvaraRadera
  9. Du är duktig du!!!!! Själv bar jag träningskläderna till och från jobbet utan att använda dem....

    SvaraRadera
  10. Tycker allt låter fullkomligt förträffligt! Fortsätt i samma anda, I like :) Luktar hallon & liljekonvalj i min näsa ivf :D :D

    SvaraRadera
  11. *klappar händerna*
    Du är bäst!!!

    SvaraRadera
  12. himla bra av dej det är många som aldrig tar sig tid att berömma sig själv,kram

    SvaraRadera
  13. Det luktar ingenting tycker jag"skratt"
    Grattis till sonen, och din lunch såg jättegod ut=D

    SvaraRadera
  14. Men du är duktig så det får osa ;-)

    SvaraRadera
  15. Tur man gillar sig själv så mkt att det är okej att göra allt detta med sig själv :)

    SvaraRadera
  16. SVAR: den6:e september är det sagt att flyttlasset går.

    SvaraRadera
  17. Jag gör så...men det är säkert ett ovedersägligt faktum att du är bäst...på den adressen just då...Maten ser jättefin ut! Grattis till dig o sonen lite i efterskott! Kramiz

    SvaraRadera
  18. KLart man måste få skryta om man varit så duktig.

    SvaraRadera