Leta i den här bloggen

torsdag 25 augusti 2011

Helt sanslöst makalöst

18 kommentarer:

  1. Helt utrolig. Lurer på hvor lenge de har øvd....

    SvaraRadera
  2. Sånt där blir man ju bara så sjukt imponerad av!! Det kan man ju verkligen kalla för talang. Undrar om de vann? Vet du?

    SvaraRadera
  3. ...å herrege.....snacka om att hålla andan !! :) sanslöst makalöst = välvalda ord :)

    SvaraRadera
  4. Helt fantastiskt och rentav vackert..jag blev tvungen att ta in laptopen till gubben som satt på skithuset och jag tror att plumset upphörde i 2:19 minuter :O
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fan- tastiskr. Vilken grace, vilken stil av två så urskickliga män...

    Såg du blondinen i juryn? Hon svalde en och annan gång...

    Jösses vilken koordination och vilken balans och styrka.
    Kram du därnere i södern.

    SvaraRadera
  6. WOW!!!! Tårarna bara rinner! Så otroligt vacker!

    SvaraRadera
  7. Äh det var väl ingenting. Sådär gör ju jag och jycken minst en gång om dagen...eller inte...annars hade jag ju kunnat säga att det är därför vi är så vältränade båda två - vilket vi ju inte är iofs men...nä, nu bidde det knepigt ;)

    SvaraRadera
  8. WOW!! Vilka killar Man höll andan! Nattikram!

    SvaraRadera
  9. Äsch, det är väl helt vanlig morgongymnastik... ;)

    SvaraRadera
  10. Nu ska jag gå och lägga mej och drömma om dom där unga gudarna, åtminstone hoppas jag att det blir så. - Man tappar andan helt enkelt.
    Tack skaru ha för att du satte in det här på bloggen. Måste visa dottern imorron. - Phew!

    SvaraRadera
  11. Jag såg det där på FB. Helt otroligt.
    HUR går det till?
    Du...DÄR ligger det många timmars träning bakom,kan jag tänka.
    God morgon!

    SvaraRadera
  12. Godmorgon sömntuta! Morgonkram!

    SvaraRadera
  13. RUTH: Ja, jag drömde också :-) Vi får npg träna utav bara f*n om vi ska klara av det där - men jag sticker till gymet nu, man vet ju aldrig ;-D

    SvaraRadera