Leta i den här bloggen

fredag 8 juli 2011

Meddelas endast på detta sätt

En torsdag - intressantare än jag vet inte vad

* Vaknade utan sovmorgon ... som alla dagar - fastän jag ligger i hårdträning
* och kniper med måsögonen allt jag kan

* Hittade en stor skalbagge i vasken - liggandes på rygg, vilt sprattlande

* Smörgåsnissefrukost

* Hittade anföll en överbliven tid i tvättstugan

* Tränade

* Handlade

* Bytte ut middagen mot min stora last så här års




* Somnade strax efter 19-nyheterna

Men denna dagen blir nog lite mindre ännu mer intressant ... som en fredag utan sovmorgon, äta lite bättre frukost, träna hårdare och skippa bigarråerna (så man kan finnas i ett socialt sammanhang utan "pyspunka" från viss kroppslig region) och åtminstone hålla mig vaken fram till 21-nyheterna!

Ojoj, kan det bli intressantare?

Gomorron!


21 kommentarer:

  1. Go morron!
    Vissa dagar är lika lustiga som utskvätt klorin på bästa jeansen...
    Jag kan väl inte skylla på måsjävlarna utan det får bli skatjävlarna som väckte mig 05.00...sovmorgon nada!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Mors,,ja du,tuffa tider du har,,Det var nr 1 som var det rätta svaret..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Allt du gör vännen är intressant, ifall du inte visste det :) Nu vet du :D Bra du anföll tvätttiden, dem har en tendens att försvinna framför näsan på en annars!
    Sv; Filmen var kass å hade inte fångat ditt intresse, ingen rekommendation här inte!
    Kramen & goooo soli morgon :)

    SvaraRadera
  4. God morgon inte-så-pjåkig-alls-Stattinskan!

    Må fisarna ha lämnat din kropp under natten!

    SvaraRadera
  5. Fasiken också, det skulle ha varit ett måndags inlägg detta. För då hade du kunnat köra 7 mil norrut och plockat hur mycket som helst hos mig, nu är det nog inte så många kvar.
    Hanhunden Arras´s mage är inte som den ska av för många bär......

    Gomorron

    SvaraRadera
  6. Undrar om inte tvättstugan och spöregn slår de???

    Roligt att nån kommer att hålla sig vaken när alla bilder ramlar in *ler*

    SvaraRadera
  7. Min torsdag var ungefär som din.
    Tränade/jobbade hela dagen = sola :)
    Varmt så ini bomben.
    Tvättade kläder. Jojo..det gjorde jag.
    Och jag somnade tidigt. Hmm...dock inte klockan 7.Utan klockan 9. Och jag sov till 8.30 i morse.
    DET kan man väl kalla sovmorgon :)
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Du kan ditt Skåne! 5 minuter från Väla i Fleninge nästan i Hasslarp med postadress Kattarp.
    Numera lungt sedan både Hells A och Bandidos flyttat

    Kram

    SvaraRadera
  9. Tack för denna intressanta information, och TACK för att du hjälper mig med vilken dag det faktiskt är!
    :-D
    Gomorron!

    SvaraRadera
  10. jasså, ger dom punkteringsymtom dom däringa bären... nåja, du får hålla dig utomhus så är det ingen större skada skedd :)

    SvaraRadera
  11. Tack så mycket för din uppdatering :)
    Min Torsdag var lugn och fridfull!
    Visst är det så det ska va? eller!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  12. Rafflande värre :D

    God morgon denna spännande fredag!

    SvaraRadera
  13. Tänk att du ska "toppa" torsdagen. Lycka till! :D
    Kram och godmorgon!

    SvaraRadera
  14. Mycket intressantare blir det ju med pyspunka, skratt.
    Ha en skön, slapp sommardag...det är ju så gött!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Jisses vilka dagar du har! Full aktivitet! Hihi...det första jag tänkte när jag såg bigaråerna var just något om den där "pyspunkan" som lätt följer...=)
    Ha en fin fredag! Ska bli kul att få höra om dina fredagsbravader! =)
    Kram och godmorgon!

    SvaraRadera
  16. Hihihi, ja du har fullt upp läser jag, hoppas fredagen blir lite lugnare. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  17. Ja du, jag kämpar för att få Mira att vilja ha sovmorgon men hon har inte samma behov som sin mamma...
    Tjössebär MMMMMMM

    SvaraRadera
  18. men oj då!=)
    mums med bigarråer

    sv. tack för att du tittade in på min blogg...välkommen åter!

    SvaraRadera
  19. Godmiiiiiiddag! Idag skiner solen och jag sitter instängd på jobbet men det är svalt och jag hör raggarbilarna mullra utanför. :o)
    Hoppas du får en bra dag!

    SvaraRadera
  20. Så du ska försöka vara vaken riktigt länge idag ;)
    Kram

    SvaraRadera
  21. Vilket marathon tränar du till:)

    SvaraRadera