Leta i den här bloggen

tisdag 31 maj 2011

Man blir ju mörkrädd

I 15 års tid har det suttit en gudring på mitt högra långfinger
... den har helt enkelt inte gått att få av!
Det gjorde den inte i går heller när jag försökte få av den när jag skulle göra pannbiff - den satt som berg!

Idag när jag skulle ut och luncha upptäckte jag att ringen var puts väck och den finns inte någonstans!
Hämtade till och med upp mina sopor från soprummet för att gå igenom dem - men icke sade Isak!

Det händer mystiska saker i den här lägenheten ...

Man blir ju liksom mörkrädd mitt på ljusan dan´




10 kommentarer:

  1. Låter lite skumt...nånstans måste den ju vara..
    Skönt att du fått av den iaf ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Scaaary... Fråga Svorskan var den är nånstans.
    Hoppas du hittar den!

    SvaraRadera
  3. AMA & PETRA: Har hittat den, men vågar knappt berätta VAR för då tror väl folk att jag antingen hittar på eller har fått en allvarlig psykos ;-)

    SvaraRadera
  4. Läskigt!
    Eller? Var hittade du den?!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Då har ni ett husspöke. Har varit med om sånt själv. Även att saker bara försvunnit.

    Ha ewn fin kväll
    kram

    SvaraRadera
  6. Då kom den av på ett eller annat sätt. . .Uri Geller på besök, kanske=D
    Hoppas du hittar den.
    Milla

    SvaraRadera
  7. öÖÖÖÖÖö mkt märkligt, är det samma personer som lägger smulor i bestickslådan???

    SvaraRadera
  8. Jäkla skumt. Men för säkerhets skull, räkna all fingrar en gång till. Det var ju en kvinna som blev rånad på sitt hår i förra veckan... ;)

    SvaraRadera
  9. Otäckt..... >Kollat avföringen åt kattfan????

    SvaraRadera
  10. Jag tror att den rullande undan nånstans och hoppas bara att ingen av er svalde den! :D

    Kram!

    SvaraRadera