Leta i den här bloggen

måndag 18 april 2011

Man ska inte tro på allt man läser

Härom kvällen var jag mer "göralös" än vanligt,
så jag roade mig med att googla "Nya, roliga bloggar"

Så fick jag upp någon slags forum, en tråd där människor tipsade
om läsvärda bloggar


... tyckte jag kände igen länken, tryckte på den
och hamnade på min blogg!!!
(så snabb är liksom jag i tankeverksamheten, hrm)

Så tro inte på allt ni läser på nätet - för uppenbarligen finns det många osanningar "där ute"

(fast det förstås - en och annan centimeter längre blev jag allt :-)

NEJ har jag sagt - jag har absolut inte bloggtorka ...
Det är liksom lite taskigt att ni tror det :-D

16 kommentarer:

  1. Åja, sug åt dig av berömmet!

    SvaraRadera
  2. Nu var det ju inte jag som la upp tråden,
    men det hade kunnat vara det ;-)

    För vi är ju många som gillar dig
    och din lite galna blogg...
    Till och med vid ev bloggtorka
    blir det ju bra... ;-)

    Njut av berömmet!

    SvaraRadera
  3. Fasen vad coolt att hitta sig själv bara sådär!
    Tipsa gärna om du hittar någon annan rolig blogg, din vet jag ju redan. :)

    SvaraRadera
  4. Vad häftigt :) att bara hitta sig själv så där, hur gjorde du???? :)
    Kramen fina du♥

    SvaraRadera
  5. Haha... gillade du bloggen då? var den rolig ?? hihi

    SvaraRadera
  6. Aaa..meeen!
    Du är ju bara bäst! Det vet du väl!
    Släng nu blygsamheten åt skogen...så den går vilse:-D
    Kraaaam

    SvaraRadera
  7. Alltid kul att hitta sig själv;)

    SvaraRadera
  8. Men nu får du väl ändå ge dej!
    Tacka och ta emot, det är du värd :)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Wow, du hade nästan fått en smörlänk fram tills dess att du skrev tjej förresten... ;)

    SvaraRadera
  10. Minst 5 cm är det värt. Kram

    SvaraRadera
  11. Jag önskar att det hade varit jag som skrev in det där :-)

    SvaraRadera
  12. Var hittade du den sidan någonstans? Man kan ju tipsa om sig själv? Nähä,inte det?

    SvaraRadera
  13. *asg*...Ja,det var jag som skrev detta/Kraaaaaaaam & se upp för alla galna "Häsxor" ;)

    SvaraRadera
  14. Sug åt dig som en svamp !!! Men det är definitivt ingen lögn - för du är grym :)

    SvaraRadera
  15. Vaddå bloggtorka? Du ville bara tipsa oss om en bra blogg :D

    SvaraRadera