Leta i den här bloggen

tisdag 19 april 2011

Jag kan inte min historia

Vad gör man när man vaknar klockan fyra ... igen?

Tja, man kan klura ut hur mycket man kan om sin historia

 Foto: Thomas Kienzie


Men med dom betygen från Häxhögskolan (8 rätt av 15) är jag inte så säker på
att jag kommer iväg till Blåkulla i år - det lutar nog åt att jag blir av med kvastlicensen också ...

Fast ... å andra sidan kan jag trösta mig med att jag nog inte är den där övergångshäxan jag känner mig som ibland!

God morgon klasskamrater!




28 kommentarer:

  1. Ja, just det! Det är dags att damma av kvasten...
    God morgon!

    SvaraRadera
  2. God Morgon!
    Vilka världsproblem du funderar på så här på morgonen :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Nänänä...jag är vaken :)
    Fast inte var jag vaken klockan 4,inte.
    Jag ska göra provet i morgon. Är väldigt upptagen idag.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Tog examen från häxskolan med högsta betyg. Alla K-attribut finns. Kvast, Kittel och katt.
    Morn

    SvaraRadera
  5. ska vi ta nya kvastlicenser tillsammans kanske ;)

    Ha en underbar tisdag <3
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Häxhögskolan? Hahahahaha, det måste jag kolla!
    Fixar du licensen så kanske vi ses på Blåkulla ändå?

    SvaraRadera
  7. Huja för att vakna så tidigt!
    Äsch Blåkulla hoppar jag över i år!
    Kramen fina du♥

    SvaraRadera
  8. Morn! Hade inte ditt telnummer i huvudet.Jag hade mobilen med mej men batteriet dog ut.Tur att det var mobilen och inte jag.Men idag känns det som om jag skulle behöva ha extra laddning.Jag ska inte till blåkulla ,har aldrig velat ditt.Vet du vad det står för??Kram!PiP!

    SvaraRadera
  9. Jaså, var du också vaken då? Det var jag också, fast jag vaknade före halv jag... Sedan var jag vaken till fem halv sex ungefär, och nu är jag helt död...
    Skulle kanske ha stannat uppe jag också.
    God morgon i alla fall! :)

    SvaraRadera
  10. Ahh nu blev till och med jag inspirerad att börja plugga ;)) och det är stort :)

    God morgon i häxjaken ;)

    SvaraRadera
  11. Finns det inte viss risk att du blir bränd efter de poängen då? ;) Morning!

    SvaraRadera
  12. Jag är inte på hugget för Blåkulla i år.Är inte i fas för nånting känns det som,på ren närkingska så känner jag mig sååå trääälig.
    Men hoppas ni andra får en härlig tripp dit...
    Kramen vännen

    SvaraRadera
  13. Får se om jag platsar i år. Vem vet ;-)

    Själv vaknade jag först halvsju men även det för tidigt en ledig dag!

    God förmiddag!

    SvaraRadera
  14. Äsch, du kommer nog in på minoritetspoäng av något slag. Misströsta inte!

    God morgon i solskenet

    SvaraRadera
  15. Morrn.....här har du en sån häxa iaf. Idag var jag vaken före dig 0215, fast jag låg kvar förståss.

    Sv........Man kan ta och svara om vad som, du är så klurig så något roligt hittar du nog på!
    Kram

    SvaraRadera
  16. Om jag är en häxa vet jag inget om min pappa brukar säga det men han är förvirrad å andra sidan.
    Dock fick jag en underbar award på Facebook för ett tag. Bitch 2011. Den du!

    Kram på dig och tack för en härlig blogg!

    SvaraRadera
  17. Denna häxa hon ska käxa--- uppe hela natten med en magsjuk hund känner jag mig som en kvastgalen häxa. Rättare sagt jag skulle vilja flyga åt fanders - just idag.
    Kram.

    SvaraRadera
  18. hahaha - jag hade också 8 rätt
    Sv: nej, jag tror att det bara finns den sortens mätare
    kramar

    SvaraRadera
  19. Jag håller helt med dig!
    Fasen jag behöver inte ta ett test för att veta att jag är en häxa. Jag har en svart katt, en kvast och en krokig näsa (det är nog bara en våerta på den som fattas) så det bli till att åka till blåkulla med alla de andra ;P

    SvaraRadera
  20. Har du inte betalt in kvastskatten från förra året ??

    SvaraRadera
  21. Hahaha jag inte ens fått kvastlicens =) Det blir till att vara hemma i år också :D

    SvaraRadera
  22. *Hahaa* Se upp så du inte kvaddar "kvasten" bara som jag gjorde ett år ;)

    /Kram pårej i ☼

    SvaraRadera
  23. Så du stannar hemma i påsken då ? Du kan väl bjuda in några häxor istället. Kramiz

    SvaraRadera
  24. Tänkte precis det... Vad gör mäniskan uppe så tidigt för?? Såg ju när du skrev kommentaren

    SvaraRadera
  25. kikar in med en solig varm kram:)

    SvaraRadera
  26. Jasså du kommer inte på festen? Synd! ;)

    SvaraRadera
  27. Gomorron!
    Jag tror nog att du lyckas ta dig till Blåkulla i alla fall :-)

    SvaraRadera
  28. 5 av 15...inte mycket till häxa. Jag måste nog gå om kursen.

    SvaraRadera