Leta i den här bloggen

måndag 18 april 2011

I farten

Jahapp ...

då är klockan strax efter sex och jag är precis klar med mitt
kylskåpsstäd!

Då är det väl bara att invänta "verkaren" som ska försöka få rätt på det - mitt "lutande torn i Pisa" ... ett "skepp" med rejäl slagsida på grund av ett ojämnt golv.

Det kommer onekligen att kännas bättre att ha ett kylskåp där dörren håller sig stängd när den blivit tillsagd att vara det!

Mer upphetsande än så här blir det inte efter fyra timmars sömn en måndagmorgon

God morgon!


17 kommentarer:

  1. Fyra timmars sömn? Aj då, då kan jag tänka mig att gruset i ögonen är svårt att få bort.
    Skönt ändå att få kylen fixad, ett problem som inte kan ha varit så lajbans att ha, en dörr som inte går att stänga...
    Kram och god morgon!

    SvaraRadera
  2. Underbart måndagsmorgonsnöje där...=)
    Kram och god(?)morgon!

    SvaraRadera
  3. Du är duktig du som har hunnit med kylskåpsrens redan.
    Hoppas din måndag blir kanon.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fyra timmar???
    Herre Gud kvinna. Du måste sova mer!
    Hoppas att dom kan fixa ditt sneda kylskåp.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Det gäller att vara ofärskämt pigg efter enbart fyra timmars sömn...;) Själv har jag sovit sex timmar och känner mig mer död än levande.

    SvaraRadera
  6. Ojjj fyra timmar det var inte många timmar, hoppas det fixar sig med skåpet kram

    SvaraRadera
  7. 4 timmar är lite vääääl lite hörredu hihi

    SvaraRadera
  8. Fick du inte sova inatt heller? Inga festande grannar hoppas jag.
    Lutande kylskåp kan ju inte vara nån hit.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Ingen sömn att tala om alltså. Hoppas dagen blir ok ändå.

    God morgon!

    SvaraRadera
  10. Jisses vilken start på dagen och efter bara ett fåtal timmars sömn. Hoppas skåpet kommer att stå rätt upp sen.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Kan det tänkas bli ett antal "powernappar" för dig denna dagen ;) Godmorgon!

    SvaraRadera
  12. Du som är så i farten jämt, kan man få hyra in dig ett tag? Hoppas att du får en alldeles fantastiskt härlig dag. Kram

    SvaraRadera
  13. Hejsan!
    Hihi
    nä dörrar som inte lyder är irriterande ;)
    Hoppas du piggnar på dig.
    kram kram

    SvaraRadera
  14. ...hehe...Jag hoppas att du får det lite skönt i vårvädret iallafall...

    Kram till dig

    SvaraRadera
  15. Vaaa??? Fyra timmar?
    Hade det varit jag så hade jag varit ilsken som ett bi :(
    Men du verkar vara from som ett lamm i alla lägen (nästan;)!
    Happy kylskåpsfix!
    Kraaam

    SvaraRadera
  16. Jag har en tegelsten framför kylskåpsdörren. Kramiz

    SvaraRadera
  17. Konstigt att du inte sover mer när du var ute i finvädret igår !! jag har somnat som en stock dom senaste dagarna, överdos av frisk luft :)

    SvaraRadera