Leta i den här bloggen

måndag 28 februari 2011

Överfallen och attackerad

Preciiiis när jag stod färdigklädd och peppad upp till öronen för att ta mig ett "helvetespass" på gymmet ... Ja, då får jag ett sms från dottern.

Hon är på jobbet och har helt oprovocerat blivit överfallen och attackerad - av en herr Migrän med extra ont och otrevligt uppsåt - Kan mamsen komma och hämta i Lund? ... Som i ett trollslag hade jag en ursäkt att hoppa måndagsträningen - utan att jag ens bett om den!

... fast det förstås - sådana ursäkter gills inte när jag tänker efter - de måste ju vara egentillverkade, suck!

Gör ett nytt försök - mot gymmet!

13 kommentarer:

  1. Glöm nu inte stretcha.......
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stackars henne... Tur hon har en snäll mamma :)

    SvaraRadera
  3. Men en ursäkt är väl en ursäkt???? Eller :D

    SvaraRadera
  4. Du är en aldeles antastiskt underbar mamma. Det har jag förstått sen länge. Drar ut i "ärans fält". En mamsing är guld värd....



    Så skrev jag idag på min Aftonbladsblogg. Tycket du något?
    annagitta moget maskrosbarn - tror att man går in via google...du vet datateknik och jag. Uselt!

    SvaraRadera
  5. Nä, du får allt ta och hitta på egna ursäkter för att slippa träna. Och det måste vara en riktig bra...=)

    SvaraRadera
  6. Så du har gästat min stad i all hast:)Synd att orsaken var trist bara, hoppas på dotterns bättring!
    Hej coh hå träna på, duktiga du!!!!
    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  7. Tur att ungarnas dagars upphov finns och ställer upp, när riktigt otrevliga gäster kommer och invaderar. Hoppas dottern mår bättre nu! :)

    SvaraRadera
  8. Vilken tur hon har en mamma som kan hämta då. =D

    SvaraRadera
  9. Det var väl en bra ursäkt.. Hoppas din dotter kryar på sig snart!.Låter jobbigt med migrän..Nej, surströmming har jag aldrig prövat, bara "vanlig" strömming..Kram Lena

    SvaraRadera
  10. Stackars dottern din. En kompis till mig har migrän och jag vet vilket helsike hon har. Hoppas det blev en kort historia..

    Just det.. På´t igen bara. Skam den som ger sig! Eller?? ;)

    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  11. Men hjärtat.. du valde din dotter! Klart som f*n!!!! Heja duktiga mamman!!!!! Dig kan man lita på!

    Sv: Har du en kartong med eltejp...??

    SvaraRadera
  12. Tur att snälla mammor finns:-)
    Hoppas du kom iväg till träningen till slut:-)

    Kram

    SvaraRadera