Leta i den här bloggen

söndag 27 februari 2011

Hata, hata

Idioti!

Galenskap!

Vad är det som får folk (folk å folk förrästen???) att skapa en "hatlista" på Facebook - och vilka är de 48 000 personer som går med i något dylikt?

Jag pratar om Halebops reklam, där den här unga tjejen sjunger - är det en anledning att hamna på en hatlista? Finns det helt enkelt några som helst anledningar att skapa "hatlistor"?





Ära och heder till Elsa Salmi och Malin Blomstrand som vågar stå upp mot dessa 48 000 mobbare!

Gomorron!









30 kommentarer:

  1. Men fy! Hatlista på Facebook... Ytterligare ett skäl för mig att välja bort Facebook!

    Kram till dig! :D

    SvaraRadera
  2. Men hallååå!!?? Här smygbloggas det minsann! Utan att man har en aaaning! hmmm...
    Kram och godmorgon! =)

    SvaraRadera
  3. hej Stattinskan !
    och det tycker jag med ! bort med hatlistor ! jag brukar inte ens läsa sådant, och är inte med på facebook...

    men AWARD var kul att läsa ! då vet vi ytterligare 5 saker mera om oss själva ?
    hälsningar marilena ! kram och ha en skön söndag...

    SvaraRadera
  4. Jag hatar Facebook och all idioti som är där, är knappt aldrig där och är jag det är det för att kolla foton på barnbarnen.

    BS Nej, eller jag vet inte. Har visserligen Bechterews i bäcken och bröstrygg, min värk sitter i bäckenet och hela benet likadant pi båda.

    Gomorron !

    SvaraRadera
  5. Ja...det kan man undra.
    Är det inte meningen att via FB och blogg,att man ska ha roligt och få nya kontakter.
    Hatlista....Gud så idiotiskt!
    Sv: Ja...Sundvall hade nog lika mycket snö som vi har :(
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Nja, det är ju inte tjejen dom hatar...Det är ju själva reklamen. Hur löjlig den är. Den passar inte riktigt in. =/

    SvaraRadera
  7. Gud så korkat! Hur tänker folk? Fast nej, de tänker nog inte...

    SvaraRadera
  8. Allt är möjligt på FB..tyvärr...
    Sen kan man ju undra vad det är för folk som går med i allt dom ser där?

    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag har inte FB och kommer inte skaffa heller trots att många tjatar.Det räcker gott och väl med bloggen, och jag tycker man hör mer och mer negativt om FB så det lockar inte mig,
    Man blir så trött på alla dessa listor om än det ena och andra,phaaa....
    SV,ja gumman om du visste vad jag saknar ljudet av barnröster när dom far iväg.Finns det nåt ljuvligare än att föra ett samtal med en liten tös som bubblar på,dom underfundiga kommentarena. Snart kommer Ida igång med pratet också,då får man väl skavsår i öronen,*ler*
    Ha det gott,
    Pöööss!

    SvaraRadera
  10. Verkligen hemskt och onödigt! Varför blir folk som galna på nätet?

    sv: Hahaha! Din kommentar om att min upphittade 10 euro skulle göra att vi fick middag den kvällen fick oss att skratta gott (ja, jag är lite efter med svar på kommentarerna).
    Vi handlade hem mat och lagade i lägenheten den kvällen och det kostade 9.74 euro :-)

    SvaraRadera
  11. det är ju det jag säger hela tiden: datavärlden är en ful och hård värld, fy tusan
    kramar

    SvaraRadera
  12. Mycket tragiskt. Som att det inte finns nog med elände i världen.

    Kramar är bättre, så söndagskramen till dig. =)

    SvaraRadera
  13. Dottern skaffade facebook åt mig för ett tag sedan! Men jag är faktiskt inte inne där så ofta!
    Håller med... vissa människor är helt tokiga, och skriver precis vad som helst :(
    Ha det gott!
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  14. Precis som jag skrev igår så undrar man hur det skulle kännas om de fick en "egen hatgrupp"

    SvaraRadera
  15. Men är det inte själva reklamen som de hatar då? Jag är villig att skriva upp mig på x antal hata-listor när det gäller reklamer. Men är det hata gentemot tjejen som person så är det ju inte alls ok!

    SvaraRadera
  16. Har inte kommit till face boook ännu. Tiden räcker inte till.

    SvaraRadera
  17. Huvva!!!!! Vad är det med folk?

    SvaraRadera
  18. Det är ena tuffingar som vågar registrera sig på hatlistor, modigt? NOT! Fast sen å andra sidan, så lär man sig vilka man skall hålla sig låååångt borta ifrån! Men varför hata egentligen? Dumt, mycket dumt!
    Sv; Håller på och kastar ut bacillerna efter bästa möjliga förmåga =)

    SvaraRadera
  19. Har inte gått med i FB, det tjatades men jag nobbade och vill ha det så.
    Hat!? Bedrövligt, det finns så mycket

    eländessjuka människor. Begriper inte!

    Ser att du pauserar på Metro, jag kör lite si och så.

    Kram.

    SvaraRadera
  20. Ytterligare en anledning till varför jag inte vill ha eller orkar med facebook;)

    SvaraRadera
  21. Låter obehagligt med hatlistor, och framförallt inget som vuxna människor, ska ägna sig åt..!

    SvaraRadera
  22. stackars stackars människor som inte har något bättre för sig.. tur att det finns karma och hoppas dom får igen! mer kärlek i världen!

    SvaraRadera
  23. Tror att en del går med i vad som helst utan att tänka efter vad det egentligen är dem är med i.

    SvaraRadera
  24. Nej fy f*n det är klokt med dessa hatlistor och skit som florerar runt på FB och andra internet sidor. Det kan inte vara lätt att vara tonåring idag, hur man än är så kan det bli fel. Fy f*n.

    SvaraRadera
  25. Ytterligare ett stjäl till att jag inte blir vän med Facebook...gillar inte grejen...och verkligen inte nu efter detta!
    Söt tjej söt sång...vadå hatlista?
    Det är lågt, mycket lågt:(
    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  26. Jag blir så förb. Folk är inte kloka när det gäller att göra idiotiska saker och sedan slippa stå till svars......
    PS. Vi vann ingen häst, så du kan släppa fingrar och tår nu! :) Kram

    SvaraRadera
  27. NU har jag nog slarvat bort en kommentar!
    Jag blir så förb.....när människor slipper stå till svars för vad dom gör får alla hjänrceller fullständigt fnatt... Usch!

    SvaraRadera
  28. Hatlista på fb?? Det var det dummaste!
    Konstigt folk som inte har något bättre för sig!

    Kram och godnatt!

    SvaraRadera
  29. Helt obegripligt. Snygg blogg :)

    SvaraRadera
  30. Ännu en orsak till att jag bojkottar Facebook.

    SvaraRadera