Leta i den här bloggen

måndag 17 maj 2010

Jag har träffat en kille

... han är byggherre och heter Urban ...

När vi först träffades så var det min röda matta på balkongen han blev mest förtjust i ...

Kändes i och för sig lite snopet ... trodde ju att det var mig han attraherades mest av ...

---

... så förtjust att han faktiskt flyttade in hos mig, bara efter ett par dagars bekantskap ....

Ja, kanske inte direkt hos mig, utan här ...

---

---

Han är riktigt sällskaplig och underhållande ... lite fåordig kanske, men vad kan man vänta sig av en "humlan Urban"?

Han får gärna husera där i sommar för jag är ingen humledödare som ... som ... som en viss annan "horni" bloggare är

... men hörrni, bygger verkligen humlor bon? ... allvarlig?

Han flyger liksom ner där i mattan flera gånger om dan ...

---

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar