Leta i den här bloggen

måndag 17 maj 2010

Ber om anstånd

Åtta timmars sittning, med avbrott för en massa gratis buffémat är jobbigare än en mil på löpbandet för en Stattinska med "spring i benen" ... Det gick rätt hårt åt hängarslet dessutom och emellanåt kände jag mig som en skruvkork där på stolen ...

Blev nästan glad över när jag trodde att jag skulle springa upp och ner i tvättstugan ikväll ... men det sket sig, för det springet skulle ha avverkats i fredags ... Känns skönt att ha koll liksom ...

Med fyra timmars nattsömn i bagaget lämnar jag härmed in en ansökan om att slippa vila från bloggandet ikväll ... ett tag i allafall ...

... förrästen så skiner solen, rapsfälten blommar och träden är frisserade ... men just nu kan det kvitta för jag knyter mig i soffan ett par timmar ...

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar