Leta i den här bloggen

fredag 12 augusti 2011

Vilken lyckodag!

Idag måste det nog vara min lyckodag ... jamen, förstår ni?
Kolla bara

  • Temperaturen har stigit från kalla 12 till ofattbara 13 varma sommargrader
  • Det regnar inte en droppe .... ännu
  • Kaffebönorna räckte till och med till en påtår
  • Jag var inte ett dugg förvirrad i morse utan visste - utan att titta i almanackan att det var fredag
  • Försöker inte ens hitta på ursäkter för att inte pallra mig iväg till  ... äsch, you know where to find me!















... har jag hört i allafall!



Gomorron på er!




20 kommentarer:

  1. Köp en lott så får du se om lyckan håller i sig. kram

    SvaraRadera
  2. Håller med Aurora, köp en lott.
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Se där...plötsligt händer det ;)
    Jag visste också vilken dag det var idag.
    Men för mig var det inte fredag.
    Nä...det var SEMESTER!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. En lyckodag låter inte helt fel och fredag är det hela dan..
    Jag håller med dig,pulverkaffe är inte gott. Det smakar inte ens kaffe.Grönt kaffe finns,men jag måste se om det finns vanliga bönor,haha....
    Min Peppsi är såååååå pussgo..
    Kramiz♥

    SvaraRadera
  5. vi hade 14 imorse... nu får de inte sjunka mer.

    ha en underbar fredag! snart är det heeeelg! weeeiiii!!!!

    SvaraRadera
  6. Brr, ni har det kallt. Här har vi endast spindlar utanför fönstrena så att avläsa termometern är för mig rena skräckupplevelsen.

    Visserligen sitter den jäkeln utanför dotterns fönster och termometern är nere i köket...men vem vet. Den jäkeln hoppar säkert bungyjump bara för att jäklas med mig, skratt.

    Go morron och visst är det väl fredag?
    Kram Milla

    SvaraRadera
  7. Vilken lyckodag :) Å så är det inte fredagen den 13:de :D

    SvaraRadera
  8. Underbart med temperaturstigning! Och att det inte regnar...än! Här har vi ungefär 13 grader inomhus och utomhus regnar det faktiskt. Ja, igen! =( Trista jävla sommar!
    Kram på dig finaste!

    SvaraRadera
  9. Låter som en härligt start på dagen !! Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  10. Allt har ordnat till sig för nu regnar det. I alla fall här...

    God morgon!

    SvaraRadera
  11. Nu var jag tvungen att checka termometern, hela 20 härliga grader....fast nu är det ju snart e middag så go dag på dig1
    Kram

    SvaraRadera
  12. Wow det börjar bra idag ser jag :) Härligt!

    SvaraRadera
  13. Haha, detta påmminer lite om min "tacksamhetslista" jag hade innan. Nåja, njut du på nu... ;)

    SvaraRadera
  14. Gäller att se det från rätt sida bara ;)

    SvaraRadera
  15. Gud vad bra en del har det! ;)

    Svar: Enkelt: Ställ dig utanför ett IKEA-varuhus, där är det bara att håva in dem.

    SvaraRadera
  16. Gomorron!

    (Jag är lite jet-lag-ad... )
    :-)

    SvaraRadera
  17. Härligt tjejjen...

    Svar..Nää,jag har inte fått påbackning utan jag har hört mig för själv ;)
    /Kram i kvälls ☼

    SvaraRadera
  18. Idag (lördag) Hade vi bara 6 grader när jag gick upp :(
    Kram

    SvaraRadera