Leta i den här bloggen

torsdag 11 augusti 2011

Nu är jag både mätt och snäll igen

Gjorde kycklingfile med rostade grönsaker till middag
(sötpotatis, röd lök, champinjoner, plommontomater, blomkål, zucchini m m)

... så nu är jag både mätt och snäll igen (blodsockerdipp, ni vet)

Hur smakade det då?
Ja, om vi säger som så här - uppknäpptabrallorförattfåplatsmedmer-middag!




Jaja, jag vet - jag glömde fotografera mästerstycket
... men lite fantasi får ni faktiskt bidra med själv!

Gokväll blogglöverz!

19 kommentarer:

  1. Jag trodde du skulle be om ursäkt för att du inte fotade den fulla magen ;)

    SvaraRadera
  2. Försvinnande gott med andra ord! Men hallå där! Ät nu upp gröna bladen också ;)

    SvaraRadera
  3. Den rätten fungerade ju iallafall. Men grodbladen har du ju glömt ... :D

    SvaraRadera
  4. SMÅLÄNDSKAN: ... då är det i allfall väl beställt med fantasin :-D

    SvaraRadera
  5. Jag tror jag förstår hur det såg ut.

    SvaraRadera
  6. Fy fabian att retas så där och inte ha nån bild,skämspåse på....

    SvaraRadera
  7. Skönt att läsa att det finns fler blodsockerkänsliga ;)

    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  8. Åh det ska jag nog göra imorgon =) kram

    SvaraRadera
  9. Så du lämnade det nyttigaste alltså! Ibland är maten försvinnande god ;)
    Trots att man inte fick se så lät det väldigt gott i alla fall :)

    SvaraRadera
  10. De lät gott!!!!!
    HA en trevlig helg!

    SvaraRadera
  11. Godmorgon! Jag förstår att som du satte i dej igår så måste du ta sovmorgon.. Morgonkram!

    SvaraRadera
  12. Jag trodde att du låg och sov skönhetssömnen! Men vad dum jag är det behöver ju inte du... du är ju söt av naturen ..Kram!

    SvaraRadera
  13. Godmorgon.Jag fick byta bild,för att jag ej frågade Lillebror om lov att ha Tilde på bloggen.så idag fått byta bild.du får gärna rösta igen.ha en sjön dag.kram

    SvaraRadera
  14. ROFFE: Vill inte vara oförskämd på något sätt, men varför får jag känslan av att du kommer in på min blogg ENDAST för att fiska röster?

    SvaraRadera
  15. Rostade grönsaker. Det låter faktiskt både gott och nyttigt och därmed något bra för mig. Hur tillagar du dem?

    SvaraRadera