Leta i den här bloggen

fredag 12 augusti 2011

Är så effektiv att jag knappt fattar det själv

Förbereder middagen!

Idag står majs med tillbehör på menyn - för det skadar liksom inte att ha några sunda vegetariska dagar lite så där ibland!

Medan middagen står och gottar till sig passar effektiviteten själv (alltså jag då) på att damma och torka golv!

Ibland överträffar jag verkligen mig själv i "duktighet"

Majsmiddag med tillbehör


Men då så ...

Fin och effektiv fredagkväll till er också då ra´!

15 kommentarer:

  1. Hoppas helgen har börjat riktigt trevligt för Dig. Det är Du värd efter allt Du har presterat. Njut av fredagskvällen. Det dröjer en vecka till innan det är fredag igen...

    SvaraRadera
  2. Sv: Ska fixa till kommentarsfältet, tack för att du uppmärksammad mig för det lilla problemet.

    SvaraRadera
  3. Nu poppar mitt fönster upp, hojta gärna till ifall det inte funkar som det ska. Tack ännu en gång

    SvaraRadera
  4. BP har oxå haft problem och var lätt som plätt att ändra ;)
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Schysst fredagsmiddag... Men det där med att torka golv var väl onödigt!!

    SvaraRadera
  6. Lite enformig middag kanske, du skulle kunna variera dippen lite.....=)

    SvaraRadera
  7. Hahaha, nästan i klass med min helgmeny! Great minds think alike.....

    SvaraRadera
  8. ha en härlig kväll ,mumsigt det :)

    SvaraRadera
  9. Snyggt jobbat, majs är gott :D En fin fredá

    SvaraRadera
  10. Ha ha, lika enkel middag här, ett pkt kräftor med tillbehör. vill ju inte gärna osa ner köket när det är nystädat

    Så döttra har bott där! Ja, det måste man nog för att ta in allt, 5 övernattningar är för kort och senast jag var där så hade jag flygluffat runt i 6 v innan och hade nog hemlängtan ...........

    Nattikram eller gomorron på dig, jag sover nog när du går upp, jävla jetleg.
    Ja nu har jag ju nåt att skylla på!
    Kramkram

    SvaraRadera
  11. Ojoj, du skrämde mig där ett tag. Sån där vegetarisk mat är helt okej, det är så fort den blir varm och heter middag som det måste innehålla något avlidet. :)

    SvaraRadera
  12. Vilken lyxmiddag ;)
    Hoppas att du blev mätt.
    Kram och god morgon!
    Sover du än?

    SvaraRadera
  13. Man blir imponerad minst sagt!

    SvaraRadera
  14. Vi brukar också ha majs till lunch eller middag. Fast oftast i popcornform :-)

    SvaraRadera