Leta i den här bloggen

lördag 13 augusti 2011

Bortappat vs upphittat

BORTTAPPAT


... ett "N" och



en accent
(ja, den finns liksom tangenten men det är lurendrejeri, för under tangenten finns den minsann inte)

UPPHITTAT

Mååånga muskler i hängändan och ryggen
som jag inte hade en aning om fanns i min ägo eller var begåvad med!
(Ja, jag tränade med sonen slavdrivaren igår!)

... jamen, då kan man säga att det blev "dött lopp" mellan borttappat och upphittat!

Frid och fröjd och gomorron hörrni!



12 kommentarer:

  1. God morgon! Märkligt det där med tangenterna och musklerna.

    SvaraRadera
  2. Hmm, Tryck ned alt-tangenten så här ´ ser du där är den :)
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Gooer förmidda' säger väj ja' dårå ...
    Märkligt med tangenterna *thihi* /Kraaaaaaaaam i ☼

    SvaraRadera
  4. Godmorgon! Har landat och spridit ut solen så gott det går...Hoppas på lite skogsmotion idag! Kramiz

    SvaraRadera
  5. Vissa saker åter finns aldrig, medans andra hux flux helt plötsligt åter uppstår *lycka*
    Sv; Är dem så snabba & korkade att dem flyger ner i burken så fort, imponerande :) Gooo morgon :)

    SvaraRadera
  6. Jojomän...kom hem i torsdags morse efter två underbart varma o goa veckor! kramiz

    SvaraRadera
  7. Nu så är vi det!!

    Ja tänk så bra det där med Ying och Yang är.
    Igår mulet och idag sol.

    Go förmiddag på dig

    SvaraRadera
  8. Mitt tangentbord ser grsäligt ut. Slitet som bara den trots att det inte har mer än ett år på nacken...

    God förmiddag och trevlig lördag!

    SvaraRadera
  9. Frid och fröjd i Stattisnka residenset - Underbart! :)
    Kram och godmorgon(!) min sköna höna!

    SvaraRadera
  10. Morn på dej söta du! Märkligt med tangenterna Har du lyft upp och kollat under tangenterna??? ja hur kan du vara hungrig igen??? Jag kan bara säga det var lika smarrigt som det såg ut.. Godförmiddagskram!

    SvaraRadera
  11. Go´morron, Myrorna är inköpta förra sommaren i en lite blomsteraffär i Segeltorp, har ingen aning om vem som har tillverkat dem. Men häftiga är de!!!!

    SvaraRadera
  12. ha ha jag har noll koll mitt tangent bord. Vissa saker får jag bara inte till punkt slut!

    SvaraRadera