Leta i den här bloggen

fredag 7 oktober 2011

Alltså

jag sitter och sliter mitt hår med en lååång föreläsning om svensk lagstiftning och inlämningsuppgiften till högskolan om elva dagar - och för att ni ska tycka ännu mer synd om mig håller jag samtidigt på att klura med en tentamen ...

Förstår ni hur synd det egentligen är om mig?

Jag och min sida tycker skitsynd om er som trodde att det skulle vara något läsvärt i det här inlägget!

Lite frånvarande här, men närvarande där ... så kan det gå!


26 kommentarer:

  1. Så du har vaknat nu? Det är alltid lika kul att läsa dina bortförklaringar till dina sovmornar :-)
    Gomorron, Stattinskan!

    SvaraRadera
  2. Föööörst!!!

    Och du - lycka till med pluggandet. Det kommer säkert att gå jättebra, duktiga du!
    :-)

    SvaraRadera
  3. Stackare :(
    Jag som bara sliter mitt hår för en Webbläsare *asg*
    Trevlig Fredag/Kram

    SvaraRadera
  4. Det var kul att du skrev Hästen ,för när jag hade gått nästan hela rundan så sa jag till min kompis Ett kungarike för en häst! Jag var så trött och hade ont i knäna. Men hästen är nog också fin på hösten! Kram!

    SvaraRadera
  5. Alltså vad jag tycker att du är duktig!!
    Dessutom hinner du med bloggen och den är lika rolig som vanligt. Fast det är JÄTTEsynd om dig, det tycker jag!!
    Kram då lilla virrhöna!

    SvaraRadera
  6. Huva stackars stackars dig så synd det är om dig. Lider verkligen med dig;) Lycka till med pluggandet! det kommer gå strålande.

    SvaraRadera
  7. Skönt om huvudet är på rätta stället eller jag menar focus :)
    Vi finns ju här och tycker synd om dig under tiden, hehehe.
    Ha en fin fredag! Kram

    SvaraRadera
  8. Tur att man inte är alldeles SOLO i den klubben ;)
    Kram

    SvaraRadera
  9. ...å så har jag lärt mig att man svarar på frågor på det här sättet ;)
    Ska samla poäng på allmän linje på folkhögskola för att sedan studera kommunikation på högskola ;)

    SvaraRadera
  10. Mitt hjärta blöder för dej!
    Men kom ihåg att dina kuliga, ibland fräcka rubriker ger mej en kick-start varje morron (nästan varje iaf)

    SvaraRadera
  11. RUTH: ... och det är alltid lika trevligt när du kikar in och kommenterar :-D Lämnar kvar ett plåster - man kan ju inte gå omkring och ha ett "bloande" hjärta ;-)

    SvaraRadera
  12. Det är tufft. Tufft för både dig och oss.

    SvaraRadera
  13. Huvaligen!
    Stackars dig ;)

    Har läst ikapp här.
    Så nu fick man skratta :)

    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  14. Liiite synd om dig är det! Men vad är det du pluggar? Jag är ju ny här och har missat det...
    Och så har jag varit nyfiken länge på ditt motto. Livet är inte de dagar som gått utan de dagar... Ja, vad?? De dagar man har fått leka med Mads Mikkelsen, den snyggingen, eller...
    heanku

    SvaraRadera
  15. Vi fick ju en rolig bild. Jag behöver då inte dricka vin ikväll för det snurrar på bra.
    Tillbaka med näsan i boken du
    Ha det så gott ändå

    SvaraRadera
  16. Lycka till :)

    Vad ska du bli när du blir stor ?

    Kramar fina du

    SvaraRadera
  17. Stackars dej!!!!! (men är huvvet dumt får kroppen lida )

    SvaraRadera
  18. Så vem är det egentligen mest synd om ;-)

    SvaraRadera
  19. Lider med Dig. Lycka till med pluggandet...

    SvaraRadera
  20. Men stackare!!
    Vi finns här och hejjar på dig och tycker synd om dig om vartannat, det vet du;)Du fixar det där=D Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  21. Kärrring, not!

    Det blir vi aldrig, men käringar det är vi alltid!

    Så du lever iaf, gött!

    Å gött hoppas jag att du sover nu!
    Så nu måste jag väl vara först med att säga goooooooooooooooooo morrrrrrrrrrrrrrron på dig!

    Kramkram

    SvaraRadera
  22. Hej,

    Förstår att du har många läsare på din blogg!
    Då är det ju såklart jätteintressant för dig att veta att vi nu kör igång vår andra bloggtävling!

    Även denna gång är första pris en MacBook Air 11"

    Smit in på www.studeravidare.se/bloggtavling för mer information om hur du deltar!

    Såklart ska du vara med!

    MVH

    Studeravidare-teamet

    SvaraRadera
  23. Godmorgon söta du!!! Ha en bra lördag! Morgonkram!

    SvaraRadera
  24. YVONNE: God morgon i hällregnet :-D

    SvaraRadera
  25. Spara lite av håret, det behövs nu när kylan kommit!

    Gomorronkram

    SvaraRadera