Leta i den här bloggen

tisdag 13 september 2011

... skulle egentligen skriva om

hur mycket putsmedel jag har förverkat till "duktighetsglorian" idag!

Tränat, pluggat, lämnat in en uppgift, tagit hand om Ollekatten, bäddat rent och putsat fönster hos den bästa (och enda) dottern jag har (som befinner sig i Kosovo/Albanien) ...

Ollekatten








... och sedan orkar jag inte heller berätta om containrar som stod placerades på gatan utanför grannhuset i dag (där man renoverar fasaden) som fick flytta på sig på grund av 15-minutersregeln ...
Så länge Malmö Parkering regerar i Malmö stad finns "no mercy" .. och är det nolltolerans så är det!!!

Nä som sagt - jag struntar faktiskt i att skriva ett inlägg om varken ditten eller datten ikväll, så ...


Lyckost Er!
:-D

19 kommentarer:

  1. Puh! Där kom vi lindrigt undan ;-)

    SvaraRadera
  2. Men det räckte till ett litet trevligt inlägg i alla fall...Det är alltid skönt att se andra arbeta *ler*
    Kram

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat!
    Låt glorian glänsa på, putsa putsa :)
    När råttan är borta dansar katten på fönsterna...hmmm hi ?

    Kraaam

    SvaraRadera
  4. Ollekissen ser så snäll och go ut
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Naw,såååå sör kisse/Nospuss!

    SvaraRadera
  6. Nämmen, det var ju tråkigt :( Hade sett fram emot att få skratta loss en skvätt :)

    SvaraRadera
  7. TACK! Tack för att du inte skriver om hur rackarns effektiv du har varit idag, och gett mig dåligt samvete som bara har jobbat, fixat mat till sjuka barn och tjatat om läxor. Tack snälla du! ;)

    SvaraRadera
  8. Malmö parkering verkar ju vara ett slag för sig. Hur länge får man stå stilla som fotgängare tro?

    Oj vad du har varit flitig idag. Tänk att putsmedlet räckt till fönstren också... ;)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Vad härligt för dottern att ha en mamma som dig=D

    SvaraRadera
  10. Så gott för henne att komma hem till detta, du är välkommen hit med ;)
    Är det bara mindre vetande som är anställda på Malmö Parkering?

    Kram

    SvaraRadera
  11. Va skönt, så slipper vi läsa om det ;-)
    Vad gör dottern i Kosovo?

    SvaraRadera
  12. Pust och stön..vad du jobbar och står i. Förstår att du inte orkar berätta vad du egentligen skulle skriva om ;)
    God morgon!

    SvaraRadera
  13. ha ha 15-minutersregeln jag kissar på mig nu. Ibland tror jag vissa människor går lite för mkt in för sitt jobb :)

    SvaraRadera
  14. - Duktig - är bra :) ... och smittsamt :))
    Gomorron och ha en bra dag i Malmö stad ;) Kram

    SvaraRadera
  15. Dom verkar vara smidiga och flexibla där på Malmö parkering. Hur jag nu vet det, eftersom du inte skrev nåt om det?
    :-)

    SvaraRadera
  16. Vad duktig du ar mamma, far nog aka utomlands lite oftare hehe.. mormor tar hand om bade barnet och att renbadda och fixa och dona.. inte fy skam.. :) Puss /dottern

    SvaraRadera