Leta i den här bloggen

tisdag 13 september 2011

Jaha? ... och nu då?

Vaknar till en tisdag som började långt innan
sopbilen väcker mig med sitt slammer och tomgångskörning utanför mitt sovrumsfönster ...


Jaha?, jamen då får jag väl liksom hitta nått helt annat att tisdagsreta mig på ...
... eller så skiter jag helt enkelt i det och erkänner rakt upp och ner och utan krusiduller att jag helt enkelt inte har nått att blogga om denna vackra tisdagmorgon i september anno 2011 ...
(men erkänn att det var en bedrift att få till så många rader om ingenting!!!)

Annars då?
Träning, plugg och kattvaktsjobb ... sicket slit man har!

God morgon!

20 kommentarer:

  1. Det finns dagar å så finns det andra dagar då insprationen aldrig infinner sig.

    SvaraRadera
  2. Sopbilen kommer till oss på tisdagar också. Men värre är tidningsbilen som kör runt på gatorna stax efter 04:00 och med skrikande bromsar väcker alla varje gång den stannar till vid postlådorna. Kram

    SvaraRadera
  3. Verkar finnas gott om huliganer som stör sömnen hemma hos dig!!

    Du har aldrig tänkt på att skaffa hem lite öronproppar? ;)

    Gomorron!!

    SvaraRadera
  4. Det är en konst att kunna skriva ett inlägg om precis inget alls men ändå få till det bra. Jag tror jag lyckas rätt bra med det mellan varven jag med!
    Fast du är allt mästarinnan tror jag! Love din blogg! Lämnar alltid din sida med ett leende och ofta ett gott skratt!

    SvaraRadera
  5. Det är en konst att får till ett inlägg med ingenting och du har lyckats =) God morgon kramen kommer här...

    SvaraRadera
  6. Man kan inte begära att det ska ha hunnit hända så mycket rafflande än den här tiden en tisdag.

    SvaraRadera
  7. God morgon! Du får sluta att reta dej på saker,inte bra för blodtrycket.Se det fina i tillvaron.tex Gösta *L*.. Stor morgonkram!

    SvaraRadera
  8. Sv: Kan du avvara båda tar jag det gärna men i första hand lite regn tack :-)

    SvaraRadera
  9. Ojojoj... Förta dig inte denna tisdag. Det var mycket på att-göra-listan där.
    :-)
    Gomorron!

    SvaraRadera
  10. Gomorron, för himla trist det där när man vill sova en vardag och bor centralt, är det inte gräsklippning kl 7 så är det sophämtning osv. det gör inget när man ska upp, men när man skulle kunna få sova då är det grrr... som tur är sover jag oftast i snarpsätra då, där är tyst förutom koltrasten :)

    SvaraRadera
  11. ...och en annan vaknade med "utbildning" i huvvet ;)
    Gomorron Stattinskan :)

    SvaraRadera
  12. Det var en bedrift :-D Godmorgon!

    SvaraRadera
  13. Jag tycker om när du använde många ord till ingenting! :D

    SvaraRadera
  14. Sådana dagar finns ockå ;-) Men de är helt ok också...

    SvaraRadera
  15. Du fick en Award. Gå in till mig och kika! :)

    SvaraRadera
  16. Låter väl som en helt OK tisdag tycker jag!!!!

    SvaraRadera
  17. En alldeles vanlig tisdag alltså. Inte så bloggmaterialig, men du får ju till det i alla fall :)

    SvaraRadera
  18. Är det det här som kallas att ha svada. Det är en konst att prata fast man inte har något att säga. Det blir 9 poäng av 10
    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  19. Kattvakt är kul...ha en trevlig kväll! :)

    SvaraRadera