Leta i den här bloggen

måndag 18 juli 2011

Inte alls som ni kanske tror

Att det blir få inlägg från mig beror inte alls på att jag inte har något att berätta!

Närå, så är det inte!

Jag roar mig med att behandla Ringormseksem som jag fått på låret - tack Göstakatten ... han vet minsann hur man sysselsätter en matte!

Jag äter penicillin för en böld som satt sig på olämpligt ställe.

Jag har blivit beroende av spelet "Candy Crusch" som finns på King com
och har agerat elektriker hos dottern ...

... och idag gjorde jag ett bautalass hemgjord kålsoppa med frikadeller efter träningen!
(då kålsoppa är den mest osexiga maträtt att fotografera får ni liksom stå för det sexiga själv)

... så vem har inte skitspännande saker att berätta och ett liv som gör vem som helst avundsjuk?

:-D





18 kommentarer:

  1. Ajdå , låter inte kul!
    Blir förbannad å din dotters vägnar ang, tandläkaren. Jag hade nog försökt att stämma honom ändå!!

    SvaraRadera
  2. Du har fullt upp hör jag! Jag agerade lite "elektriker" jag oxå idag då jag provade vår nya fuktmätare på mig själv. Och därmed körde 9 volt in i min hand... Men jag hade i alla fall mer än 22% fuktighet, längre gick inte mätaren....

    SvaraRadera
  3. Ringorm, bölder och elektricitet och med pruttsoppa på det så måste det vara ett redigt brakkalas hos dig, hehehe, klart jag blir avundsjuk !-))
    Ha det gott...sommaren är här.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Jo, lite avudsjuk blir man ju allt på dej! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Den katten lever lite på lånad tid va? ;) Gösta och mammas Sigge måste vara släkt...

    SvaraRadera
  6. Han är ofta i blåsväder den där GK...
    Jag tror han är lite avundsjuk på ditt liv :)

    SvaraRadera
  7. Ojdå, låter som du har fullt upp! O förresten, kålsoppa e både gott o nyttigt, så de så!

    SvaraRadera
  8. Kålsoppa är intet att förakta!

    SvaraRadera
  9. Du verkar vara en mycket upptagen person just nu. Men passa på njut av sommaren...

    SvaraRadera
  10. Kålsoppa och bölder...ja du vet hur man roar sig. ;D

    SvaraRadera
  11. Jag tror faktiskt vi är lite tacksamma att vi slipper bilder på bölder och kålsoppa. Ej heller vill vi heta hur det luktar efteråt ;)

    SvaraRadera
  12. SVAR: Haha ja det kanske hade fungerat men nej.. det räckte med en. :)

    SvaraRadera
  13. Den där Gösta gillar vi inte, han är inte snäll vid dej. Kanske dags att bryta med honom ;)
    Kålsoppa, låter inte helt fel :)

    Kram

    SvaraRadera
  14. Vilka äventyr! Har full förståelse för att bloggandet blir lidanden.. ;-)

    Kram och krya på bölden!

    PS Har du övervägt att ge bort Gösta???

    SvaraRadera
  15. Åh! Tänk om man ändå hade så mycket att berätta om...
    :-)

    SvaraRadera
  16. Kålsoppa låter gott! Fast...på sommaren?? Känns inte sådär jättesomrigt, va? ;o)
    Å andra sidan är ju inte vädret så himla somrigt heller!!

    SvaraRadera
  17. Tycker nog att det är mkt produktivitet hos dig och mycket att läsa!

    Jag gråter med våra grannar, så oerhört fruktansvärt och tragiskt...

    Kramkram

    SvaraRadera