Leta i den här bloggen

fredag 29 juli 2011

Idag är det torsdagfredag ...

Klev upp långt före ett kacklande fjäderfä och var piggare än jag borde vara denna
"t-o-r-s-d-a-g" ...

... för att upptäcka att jag liksom slarvat bort en hel dag och ligger liiiite efter den här veckan!

Dagvill Alzheimers light är mitt efternamn, men eftersom det nu är fredag kan jag bara klappa mig själv på axeln för att ha undkommit torsdagens slit i tvättstugan - bara "så där" liksom ...

Jamendåså, gomorron till fredagen och gomorron till Er!





20 kommentarer:

  1. godmorgon, vad händer för kul idag? följ gärna min blogg!! kram

    SvaraRadera
  2. Godmorgon!Hmmmm då undrar jag vad du gjorde av den torsdagen.. du har väl inte sparat den så att du får två torsdagar i en vecka???...... Det måste kännas rälit att ha det så i trappan.Men det är ju värt att sätta ut en skylt med en sådan varning ,om han/hon är rädd för ormar..Morgonkramen!

    SvaraRadera
  3. Hmm...blir det tvättstugan idag då,må tro?
    Här blir det solning som gäller :)
    Kram och god morgon!

    SvaraRadera
  4. Hm, gomorron och slarva inte bort fredagen också.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Just fredagen är det svårt att missa. I alla fall när jag är hemma. Alla andra dagar är dock väldigt svåra... Så jag förstår dig precis!
    :-)

    SvaraRadera
  6. Men så skönt för dig att få en extra ledig dag bara sådär...=)
    Kram och godmorgon!

    SvaraRadera
  7. sv: Hahaha! Det var många på jobbet som inte heller trodde att jag kunde bli arg. Tills den dag jag fullkomligt exploderade. Som konsult var jag tvungen att vara tämligen anpassningsbar, men till slut var måttet rågat och jag sa till mina uppdragsgivare att dom banne mig fick sluta med sin tuppfäktning (för att göra en lång historia kort). Alla på jobbet såg ut som fågelholkar när dom fick se en rasande Ama. Min chef på jobbet grät!

    När jag berättade för Anders såg han också ut som en fågelholk.
    - Trodde dom på allvar att DU INTE KUNDE BLI ARG?

    Hahaha!
    :-)

    SvaraRadera
  8. sv: booking.com är otroligt bra! Man kan dessutom sätta extra urval, som exempelvis att det ska finnas parkering och wifi ;-)

    Att dom ringde och undrade ifall det blivit fel fick mig verkligen att tappa hakan. Det går ut speciella mail är man har bokat där man (om man vill) kan betygsätta hotellet. Att dom faktiskt läser alla dom svaren ger jag dom all heder för!

    HADE det blivit fel så hade vi givetvis kontaktat booking direkt.

    SvaraRadera
  9. AMA: Ja, haha i de grundaste vatten ... ;-D

    SvaraRadera
  10. God Morgon!
    Tvättstugan hade jag med igår, men jäkligt skönt när det är gjort ;)
    Sv: Synd att man inte haft mer användning av den bara...

    Kram

    SvaraRadera
  11. Och här har det plötsligt börjat komma helt bisarra ord från min mun ... maken ser förfärad på! :)

    SvaraRadera
  12. Men det gör ju liksom ingenting att "tappa" en tvättstugedag :)
    Nu njuter vi av fredagen hörru!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Hahahaha då skall jag berätta något revolutionerande för dig, i morgon är det lördag hahahahaha :D :D En go underbar tors...fredag till dig :D

    SvaraRadera
  14. Allvar, en dag som bara försvann, mystiskt... :-) men du slapp ju tvättstugan så då kan man ju inte klaga.... ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  15. En försvunnen dag?? ...och du som undrade hur det skulle kännas att sova en hel, halv dag, skratt.

    Svar: Tja...ungefär som en försvunnen torsdagen skulle jag kunna tro:)
    Kram och ha en njutbar fredag.

    SvaraRadera
  16. haha dumt och slarva bort en hel dag :)

    Skönt och slippa tvättstugan dock ;)

    Lägger in dig på bloglovin :)

    SvaraRadera
  17. Så då är det fredag eftermiddag nu och lördag i morgon. Ja ganska logiskt....
    Kramkram

    SvaraRadera
  18. Men vännen, vad är det med dig? Slarva bort en dag så där,här som det alltid varit ordning och reda.Det är ju jag som är den vimsiga.Sitta med hårtoning i för länge bara för att man glömmer tiden.Kunde ju blivit flintskallig på kuppen.Istället blev det ett par nyanser mörkare ,hmmm.. än menat.Det grå är garanterat borta,*L*....
    Kram på dig♥

    SvaraRadera
  19. Hihi, inget ont som inte för något gott med sig... nu får du ge dig ut och shoppa kläder eftersom allt annnat kanske är smutsigt! :)

    SvaraRadera
  20. Visst e de en konstig känsla i kroppen när man ligger "fel" i dagarna!!!

    SvaraRadera