Leta i den här bloggen

fredag 1 juli 2011

Gick som "hejsan"

på mötet i kommunen långt ute på landet -  trots att torsdagen startade redan 02:10 på morgonen!

... och en och annan extra krona kommer nog att ramla in i sommar (vikariat)!

Cyklade en lång runda och handlade
Lagade mat
Dammsög
Torkade golv

och stöp sedan i säng en bra stund före barnprogrammen ...

Idag vaknade jag som en solstråle - och det kan ju behövas eftersom jag tydligen måste vikariera för den ordinarie även på det området ... solen alltså!

Gomorron!




21 kommentarer:

  1. Jamen då kan du ju komma hit idag då, för här finns ingen sol, en vikarie behövs:)

    SvaraRadera
  2. Morning! Du kommer att klara vikariatet!!!!!Får se vad jag väljer för mat idag! ♥kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis till vikariatet! Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  4. Grattis till att du får jobba i värmen..Här är det kajornas ungar som ser till att nattsömnen blir kort..Haé Kramen.

    SvaraRadera
  5. Gomorron på dig!

    Här är det råkorna som väcker en och inte får man skjuta av dem förrän ungarna är flygfärdiga....

    Solen kommer till dig oxå för den är här just nu.

    Grattis till vikariatet!

    Sv. Brukar inte tävla, men en sån har jag kikat på så jag gjorde ett undantag.
    Alldeles strax så får du ett leende till om du kikar in igen.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Grattis till vikariatet!
    Fast jag tycker nog att din gårdag startade en aaaanings för tidigt...
    :-D

    SvaraRadera
  7. Grattis till vikariatet!
    Nä..idag får man leka att man är solen själv.
    Och det kan väl inte vara så svårt ;)
    Man får ju finbesök snart :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Hej lilla solstråle!
    Du skulle ha hoppat på tåget som går norrut idag. Det hade ju varit förbaskat kul att träffa även dig irl. Då hade du ju kunnat vara "stand in" för solen även här, för idag skiner den med sin frånvaro även här. Tor har precis mullrat också...

    Vilket läckert kort!!
    Kram fina du!

    SvaraRadera
  9. *Thihi* Du ela' för skön du....Härligt med vikariat ***Grattis*** hoppas ☼ kommer /Kram Kram

    SvaraRadera
  10. MIn kommentar försvann.kommer inte ihåg om jag skrev. Vaken före solen, hujedamej. Du var väl pirrig för "vikket".

    Lycka till. Money, money, money...

    Åker du aldrig norrut? Till staden mellan två berg och en älv mitt i.
    Om så är finns det halvvägs övernattning utanför Ornäs i frigga eller stuga...Welcome. Kram

    SvaraRadera
  11. TACK Murvelina ... nu har du kanska sagt för mycket ;-D

    SvaraRadera
  12. grattis till vicket, solstrålen !!

    SvaraRadera
  13. Tio över två... jösses! Jag är glad för mina halvmeter tjocka väggar som gör att man inte hör ett dugg! Grattis till viket!

    SvaraRadera
  14. Här i Götet skiner solen och det ser ut att bli en strålande dag!

    SvaraRadera
  15. kan du inte komma hit och vikariera för den idag också, den finns ju inte här :(
    ha det gott - kramar

    SvaraRadera
  16. Grattis till vicket vännen :)
    Önskar dig en underbar helg!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  17. Angående vikariatet så tyker jag du gör ett strålande jobb. Det värmer ända in i själen :)

    SvaraRadera
  18. Finfint med lite jobbjobb! Grattis!
    Måntro du var tröttare än trött!
    Kraaam

    Sv: Visst é min bror riktigt grann;-D

    SvaraRadera
  19. Grattis till vicket, de kan skratta sig lyckliga som får ärna att ha dig som vikarie:-)

    Igår skulle jag ringa nya chefens mobil för den var på villovägar, började slå nummret som står uppsatt och plötsligt stod ditt namn på displayen. Han har både ditt gamla nummer och ditt gamla kontor.

    Saknar dig!

    KRAMS

    SvaraRadera
  20. Aaaa du gick o lade dig före Bolibompa :) :)
    Så natt natt å suss gott gullia du :D

    SvaraRadera