Leta i den här bloggen

torsdag 23 juni 2011

Så stor men så litet

Hämtade ut ett paket på ICA idag ...

Det var från Goodiebag - en hyfsat stor påse ... jättenyfiken!



Påsen var så stor jämfört med innehållet att jag liksom fick rota runt för att hitta det!



Men peelingen (den gröna tuben) var kanonbra!
Man blev som en barnrumpa i ansiktet (ja alltså, en ren, tvättad och ny blöja-barnrumpa)



Blir till att införskaffa en stor dylik sådan så att man liksom kan peela bort gammeldomen!

Från det ena till det tredje ...

I morgon sticker jag iväg till underbara Kullen och firar midsommar (Kullaberg ... Kullamannen ni vet?), så ni slipper får sakna mig någon dag -  men som kompensation straff återkommer jag med en bildbomb på lördagkväll ...

Mohahahahaha!!!!



Ha en riktigt, riktigt trevlig midsommar då ... om det nu är möjligt utan mig
:-D


31 kommentarer:

  1. Riktigt glad midsommar till dig med! Största kramen!

    SvaraRadera
  2. Och fööörsta kramen :-D

    SvaraRadera
  3. Ska försöka klara mej även om det kommer att bli svårt!! Ha det så bra vännen Stor sommarkram!

    SvaraRadera
  4. Perfekt, då vet jag exakt vad som skall inhandlas när gammelskiten skall väck :)
    Ha nu en underbar midsommar!

    SvaraRadera
  5. Men va i.... midsommar utan bästaste Stattinskan?? Suck!
    Jaha, det får väl lov att gå då...

    Önskar dig en superduper mega trevlig midsommarafton!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  6. Jag ska försöka ha en trevlig midsommar ändå ;)
    Ser fram emot bildbombiningen!

    Det var inte mycket i den goodiebagen inte men kul att det var något du tyckte var bra. Perfekt att man kan prova gratis så där..

    Trevlig midsommar på dig

    SvaraRadera
  7. Visst är påsen löjligt stor för dom små grejerna som ligger i :)
    Ha en underbar Midsommar!
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Jag fick också paket ifrån dom för några dagar sedan men mitt kom direkt i brevlådan, och ja inte är det mycket i den stora påsen ;)
    Ha det så trevligt i midsommar med Kullamannen :) Kram

    SvaraRadera
  9. Akta dig för kullamannen!

    SvaraRadera
  10. ska försöka klara mig..

    glad midsommar!!

    SvaraRadera
  11. Ojoj! Tänk på att sprit och klippor inte är den bästa kombinationen! ;)

    SvaraRadera
  12. Ser fram emot bildbomben!!!
    Längesen jag var där.
    Midsommargott önskar jag dig!

    SvaraRadera
  13. Jag tänkte säga att Kullaberg ligger ju här i trakten, men så visade det sig att det fanns flera orter med det namnet. Synd, för annars hade det kunnat bli en dejt :P
    Ha en jättetrevlig midsommar! :)

    SvaraRadera
  14. Jag tänkte säga att Kullaberg ligger ju här i trakten, men så visade det sig att det fanns flera orter med det namnet. Synd, för annars hade det kunnat bli en dejt :P
    Ha en jättetrevlig midsommar! :)

    SvaraRadera
  15. Önskar dig också en riktigt skön midsommar med sol förhoppningsvis=D
    Kram

    SvaraRadera
  16. Ha en riktigt fin Midsommar. Kram

    SvaraRadera
  17. Önskar dig det samma! Själv ska jag rota fram vintermössan för den ska på idag! Kramiz

    SvaraRadera
  18. Ser verkligen framemot dina bilder.
    Få se nu om även du dricker dig under bordet ;)
    Ha nu en toppen midsommar.
    Kram!

    SvaraRadera
  19. En fin Midsommar till dig också!
    Kram

    SvaraRadera
  20. Vi ska göra vårt bästa ;-)

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  21. Här blir det midsommarfirande på lövad loge!! Ha det så bra!!

    SvaraRadera
  22. Önskar dig en riktigt fin midsommar. Kramar!!

    SvaraRadera
  23. Önskar dig en riktigt fin midsommar. Kramar!!

    SvaraRadera
  24. Önskar dig en riktigt fin midsommar. Kramar!!

    SvaraRadera
  25. En midsommar uten dej?! HUR ska det gå!? Nåja, vi får väl göra så gott vi kan.... ;)
    Men att se ut som ett "bånarschel" i ansiktet...kan det vara nåt det? ;D
    Ha nu en riktig trevlig midsommar!
    Kram

    SvaraRadera
  26. Hoppas det blev en bra midsommar för dig vännen!

    SvaraRadera
  27. Ja, vad ska vi göra...? Vet inte hur det ska gå, men får ju försöka! =)
    Hoppas att du hade en trevlig midsommar!
    Kram och godmorgon!

    SvaraRadera
  28. God förmiddag! Idag är jag inte på topp.Dock inte av mycket festande utan av en rälig förkylning och ett nyopererat öga..Ha en bra helg vännen! Kram!

    SvaraRadera
  29. Ha ha, det var ett verkligt stort emballage för den lilla tuben!

    Men ja! Självklart minns jag Kullamannen!!!

    För övrigt, sist jag var i trakterna tvingades vi ut på "en liten skogspromenad" i Nimmis. Finns skiten kvar????

    Kram och ha en fortsatt go helg!!!

    SvaraRadera
  30. Åh Kullamannen glömmer man aldrig. Satt som på nålar när den sändes.
    Bäst du ser upp så du inte råkar på honom
    Ha det så trevligt

    SvaraRadera
  31. sv: Hittills har jag tagit hand om disken. Anders får fixa den när vi kommer till dom lite mer... enkla campingarna ;-)
    (jo, jag är sen med kommentarerna, men jag lovar - du HAR frågat :-D )

    SvaraRadera