Leta i den här bloggen

tisdag 21 juni 2011

Lite försiktig

Igår var en lyckodag - fast tvärt om!

Fick ju det där viruset - VISTA - och jag har det fortfarande kvar även om jag kommit runt det, men tänker inte vara uppkopplad så mycket, det är en ilsken jäkel!

Jag googlade en bild på ett knä (menisk) eftersom mitt morgoninlägg var gnäll över berättade att min mensik har gått sönder ... igen! (fast nu slapp ni ju få veta det och höra mitt gnäll)

Sedan ringde dotter halv sju och hade försovit sig!
Kunde mamma skjutsa till Lund?

... sedan var det inte många tåg som gick på räls den dagen!

Ligger lite lågt med att vara uppkopplad, men ni håller väl ställningarna?
(även om ni får ont i armarna?)

God morgon ni underbara!


24 kommentarer:

  1. Stackars knä (eller du). Hoppas datorn kryar på sig!!!

    SvaraRadera
  2. Stackars dig och stackars datorn. Hoppas att ni båda krya på er snart.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Godmorgon du underbara! =) Klart att jag håller ställningarna! =) Krya på dig och din dator vännen!
    Kramelikram!

    SvaraRadera
  4. God morgon! Hoppas denna dagen har bättre förstånd om att bete sig.

    SvaraRadera
  5. Då hoppas jag verkligen att denna dag skärper till sig för din skull!

    God morgon!

    SvaraRadera
  6. Morn! Häller ställningarna och kaffet varmt! Morgonkram!

    SvaraRadera
  7. Stackare.........var det Skäralid som blev för mycket! Tack för bilderna, så vackert och ett bra tips på utflyktsmål!

    Helen

    SvaraRadera
  8. Mors,,Ja detta jävla virus är en envis f-n,,jag fick det oxå för ett tag sen,och blev utestängd,,men sonen fixade bort det,vet inte hur,men borta är det.Haé Kram.

    SvaraRadera
  9. Du var ju inte långt ifrån mej häromdan.Jag satt här och höll kaffehurran varm.Ha en bra dag idag! Hoppas att du får ordning på dataviruset.♥.Kram!

    SvaraRadera
  10. En olycka kommer sällan ensam, det är så sant som det är sagt.

    Stackars ditt knä! Hoppas det fixar till sig.

    Kramen!

    SvaraRadera
  11. Ajaj, dubbel otur!
    Krya på er!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Ajaj i dubbel bemärkelse! Virus är inte alls kul att ha i burken och det finns riktiga envetna sorter som man får stånga sig blodig mot. Hoppas att det löser sig.

    Vad har du för virusskydd? Jag kör med AVG det har fungerat bra än så länge, det tjuter rakt ut när den upptäcker ett virus om jag surfar in på en sida..både bildligt och bokstavligt tjuter det! Höll på ramla av stolen första gången..

    Hoppas att menisken sköter sig, den har ju en "ledande funktion"
    Kram!

    SvaraRadera
  13. lyckodag fast tvärtom låter mkt trevligare än otursdag, så positivt av dig ;)

    låt bli menisken! knäna ska bära dig hela livet, ta dte lugnt :)

    SvaraRadera
  14. sv av tatuerandet: lite skakis var jag allt. men såfort nålen nuddade skinnet så var jag HUR säker som helst. sa kidde. fränt! :)
    Mest nervös var jag när jag tatuerade honom HAHA!

    SvaraRadera
  15. Jag håller . . .stånk, stön . .jag håller men se till att virus snart försvinner för det börjar bli tungt och jäkligt svårt att dricka kaffe =D
    Kram

    SvaraRadera
  16. Ger stooooora ***KRYIS KRAMAR***
    Finns kvar här och försöker hmm...Hålla ställningarna ;)
    /Kraaaaaaam tjejjen...

    SvaraRadera
  17. Ta det nu lugnt, både med knät och uppkopplingen!!
    Kraaam

    SvaraRadera
  18. Snälla mamma skjutsar, vilken tur.

    Du är för ärlig. Och ärlig.

    Här viner vinden, jag vill at det ska vara värme ochsol. Skitsommar! Kanske.

    Lyssnar samtidigt på en intervju med Patrik Sjöberg, lort, riktig lort den där styvfarsan. Hur kan de ge sig på barn??? De borde kastreras "blodigt illa"-

    Kram

    SvaraRadera
  19. hoppas allt ordnar upp sig med dateriet och att knät kryar på sig
    kramar

    SvaraRadera
  20. Du lyckan kommer lyckan går..du vet !! go middag !

    SvaraRadera
  21. Såna där hemska virus kan ju slå ut det mesta, hoppas du blir av med den.
    Menisken låter det lite värre med, du får ta det lugnt och vila, (kanske stödja knät)och inte vara ute och springa;))
    Krya på dig!!

    SvaraRadera
  22. Nu får du ta det lugnt med ditt lilla knää,vila och åter vila till att börja med,
    Min virus varnare tjuter också i högan sky,jisses man blir ju helt stirrig,hehe....
    Kramizz!

    SvaraRadera
  23. Vila nu vännen! Vi håller ställningarna :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  24. Otur du har med både knä och dator. Jag hoppas jag klara mig från virus..ja både jag och datorn. Barnen på jobbet nyser hela tiden...och jag tror inte det är varken Vista eller gräspollenallergi.

    SvaraRadera