Leta i den här bloggen

lördag 18 juni 2011

Det är tanken som räknas

Hade tänkt (jaja, jag vet att det låter som skryt när jag skriver att jag tänker) ut ett skitbra inlägg om träning, mat och snacks!

Det sket sig kan jag berätta!

Träningen gick bra sådär - sitter fortfarande och dryper med en klädnypa för näsan ...

Maten var skitgod men vem orkar liksom lägga upp en bild på god mat som ser ut som "hej kom och hjälp mig" på bild???



... och snackset ska vi inte prata om, det var sämre än sämst ... säkert bara för att det var så himla någorlunda nyttigt - trots att jag försökte salta ihjäl det för att få rätta känslan ...



Nä, nått sånt jäkla skitinlägg blir det inte tal om och ni förstår säkert varför!

Delite
Delite
Delite
Delite

Men en god kväll kan man ju alltid önska!





9 kommentarer:

  1. Här är det just nu kex,ost och rött

    SvaraRadera
  2. Nu är jag så hungrig att till och med maten på din bild ser god ut ;)

    SvaraRadera
  3. Det där snackset såg ju intressant ut. Ska testa, trots dina varningar hehe

    SvaraRadera
  4. Nu ska jag natta mej.Natti och sov så gott!! ♥Kram!

    SvaraRadera
  5. God kväll till dig med! Ingen tr'ning och födelsedagskalas för dottern, så jag har varit helt överdrivet osund idag....

    SvaraRadera
  6. mäh så äckligt kan du la inte lukta så du själv tycker att du behöver klädnypa ;D

    och rotfruktschipsen.. bara måste jag smaka, även om du gav sämsta betyg :)

    SvaraRadera
  7. ;Låter inte som någon toppenkväll men nya tag imorgon =) Kram

    SvaraRadera
  8. Och jag säger gomorron!
    :-)

    SvaraRadera