Leta i den här bloggen

tisdag 24 maj 2011

Testing, testing

Nääärå, det är faktiskt inte kameran som tar dåliga bilder



utan det är Torborg och Gottfrids fel (de två små grå som huserar på "översta våningen" men som egentligen borde förpassas ner i mörka källarhålan ... jag har ju liksom ingen nytta av dem)



Det kommer att ta ett tag innan dom har listat ut hur man ställer in kameran
... liksom hur, var när och varför - typ!





Jaja - jag ska sluta nu ... gnällspikar :-D



bara en till ...





23 kommentarer:

  1. Jasså du har gått och blivit med kamera. Trevligt!
    Fina bilder du visar fast ni nyss har lärt känna varandra :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Är det inte så med systemkameror att man måste veta lite vad man gör? Digitalkameror tar sämre bilder men är lättare att fotografera ok med.
    Nåja, jag tycker dina två grabbar börjar få kläm på det hela. Fina bilder!

    SvaraRadera
  3. Mina 2 vänner bråkar fortfarande, ändå köpte jag min nya i December ;)
    Men dina bilder är ju jättefina :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att dom två arbeter bra!!Verkar vara en bra kamera! Kram!

    SvaraRadera
  5. Se där...
    Det där kommer att bli en vän för livet :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Den där kameran går inte av för hackor!!!!
    Bänken var mysig!

    SvaraRadera
  7. Åhhh...äntligen!
    Så fint, så vackert!
    Låt di små jobba!!!!!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  8. Vilka miljöbilder, vackra. Har du en så fin trädgård eller har du hoppat över till grannen !)
    Kram

    SvaraRadera
  9. wow så fina bilder va skoj med en ny kamera vad är det för sort?

    SvaraRadera
  10. Nejmen, inte ärä i Långsel....
    Va du kann jänta, bildsinne, ordsinne och alla andra snygga sinnen. Kram.

    PS. Jag jäklas med nygamla bloggen, den vill inte det jag vill, eller ...
    Jag stöter alltid på nåt jag inte kan.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag tycker bilderna är jättefina! Men då har du ju såklart sett kvalitén på dom sim finns i min blogg...
    :-)
    Kul att du är med kamera igen i alla fall!

    SvaraRadera
  12. Ganska bra macro jue! bra jobbat! :9

    SvaraRadera
  13. Dåliga bilder? De är ju fantastiska! Riktikt trolska och mystiska, som från en sagovärld!

    SvaraRadera
  14. Meh!Det var ju jättefina bilder, ju!=D
    Godnatt med dig!

    SvaraRadera
  15. Vilka vackra bilder du visar i din Blogg!!!
    Kramiz!!!!

    SvaraRadera
  16. Moahahaha! Det var till att gå med håven! Och det rejält! Okej, jag är med: Grabbarna på loftet måste ha blivit uppgraderade för bilderna är toppenfina. Toppen.

    God kväll!

    SvaraRadera
  17. Ruth i Virginia25 maj 2011 kl. 00:06

    Jag älskar bilder med dörrar, i synnerhet gamla dörrar.

    Jättefint, jäntan!

    SvaraRadera
  18. Det tar sig helt klart!

    God morgon!

    SvaraRadera
  19. Underbara bilder! =) Kram och godmorgon!

    SvaraRadera
  20. Morn snäckan! Hur är det ? Du har väl fått kramp i avtryckarfingret förstår jag.Du går väl bara omkring och knäpper foto! Morgonkram!

    SvaraRadera
  21. Mors,,Hörru dina 2 polare verkar ha fattat det här med foto,bilderna är ju skitbra,,nu ska du skaffa ett bildredigeringsprogram,så du kan fixa och trixa med bilderna.Haé Kram.

    SvaraRadera
  22. Jag tycker du ska vara nöjd med köpet.

    SvaraRadera