Leta i den här bloggen

fredag 27 maj 2011

Som spindeln i nätet

... är en rubrik som egentligen inte alls passar in på det här inlägget - men vem orkar haka upp sig på det?

Var i Västra hamnen igår och är tacksam att jag inte blåste ut till havs - för blåsigt var liksom bara förnamnet!

Det är rätt skruvat, egentligen ...



I västra hamnen är det tillåtet för hundar att springa fritt året runt



... även när det är nycementerat



Och ett alldeles "naturligt" vattenfall finns det också ...



Jodå, med lite fantasi kan det kännas som rena vildmarken mitt i staden



Imse Vimse var också på hugget - ser ni honom?


Inte? Men herre gud, titta lite mer noga åt höger - blindstyren


God morgon till er och fredagen!

17 kommentarer:

  1. God morgon till dig med! Jag gillar det där med ett ställe där det är ok att släppa hunden.

    SvaraRadera
  2. Ojoj, vilka platser - tjusigt!
    Kram och gomorron!

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Till och med JAG ser att spindeln i nätet (passande rubrik, förresten) sitter till HÖGER!
    :-D
    Tjusiga bilder!
    Gomorron!

    SvaraRadera
  4. God morron!
    Kikar in och önskar dig en fin dag.
    vilka härliga bilder :)
    kram kram

    SvaraRadera
  5. sv: Hahaha! Nu när du har ändrat så ser det ju ut som om JAG har svårt för höger och vänster... Vilket jag har. Det är en sund 50%-are dom flesta gångerna :-D

    SvaraRadera
  6. Morgon! Du får mig att vilja göra verklighet av min tanke att besöka Malmoe nån gång... :D

    SvaraRadera
  7. Hej hej itne såg jag spindeln förrän i slutet "fniss"

    Ha en bra dag tösen
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken fantasisk kamera du har :)
    Kram och go'förmiddag!

    SvaraRadera
  9. Huvva.... med 8 ben och allt! Ha en bra fredag!

    SvaraRadera
  10. djäklar och jag som letade och letade :D :D
    kramar

    SvaraRadera
  11. Vilka härliga bilder. Lite avogt inställd till det skruvade har jag varit Men så där från marken var det ju riktigt trevligt
    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  12. hahahahahahhahaha! jag hade verkligen väntat mig en RIKTIG spinden xD

    SvaraRadera
  13. God eftermiddag och ha en fin fredag!

    Trivs du med kameran förresten?

    SvaraRadera
  14. Å vilka fina foton. Kanske en kaffe i Västra hamnen i sommar? Saknar dig och du kanske vill ha lite uppdatering, din efterträdare med samma namn ska bli presenterad för oss den 8Juni.

    Krams

    SvaraRadera
  15. fina bilder du tar! Go helg Kram

    SvaraRadera
  16. Men du den där kameran verkar ju superbra. Hoppas den inte käkar för mycket batterier.

    SvaraRadera