Leta i den här bloggen

onsdag 25 maj 2011

Inga högtflygande planer

Efter mitt utbrott i morse hade jag väl inga



högtflygande planer precis


... och inte särskilt många ord eller händelser kvar att skriva om heller!

En annan som också hade utbrott slog ut i morse var Porslinsblomman


Men en promenad blev det, till Slottsparken/Kungsparken med Nisse



... ja, han Holgersson ni vet!

Och nu kommer bla-bla-bla-bilder


Nämen ...


"halledutttingen" då



En fluga gör ingen sommar ... nä, jag märker det!!!


I det här inlägget blev det mycket snack inte mycket snack och jävligt liten verkstad!

Men så kan det gå om inte haspen är på!



34 kommentarer:

  1. Bilderna blir bra så står du bara ut med batterierna så...

    Länge sedan jag var i den parken som för övrigt är väldigt fin tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Jisses människa..
    Tur är väl att du INTE har sådana Högtflygande Planer ;)

    Underbart vackra Foto hörru /Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Jösses vilka fina bilder! Din nya kamera och du kommer väldigt bra överens nu :-)

    SvaraRadera
  4. Den verkar fungera bra kameran!!!

    SvaraRadera
  5. Det måste vara kallt där högt uppe i luften med hästen... iaf vissa delar ser ut att vara köldskadade... ;)
    Naw, ankbebisar... de är så grymt söta!

    Sv: Mentalt går många i ungdom men inte fysiskt... om man bortser från inkontinensen då. ;)

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder du levererade, kanon.
    Sv: Visst kan jag fixa en stickling om du vill. Är bara lite små där nu. Kramiz

    SvaraRadera
  7. Min ena porslinsblomma blommar också. Dom är så fina och ser verkligen lite oäkta ut.

    Det ser ut som om ni kommer bra överrens, du och din kamera :)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilka bra bilder. Vilken kamera blev det tillslut? Andungarna var ju bara för söta :)

    SvaraRadera
  9. sv: är du säker på att man får ge två röster? tänk om du blir diskad och jag ger dig en sympatiröst i onödan! ;)

    SvaraRadera
  10. sv: men hallå, du är ju inte ens med och tävlar! hur ska jag då kunna återgälda dig?

    SvaraRadera
  11. Jävlar vad bilder.Skön rubrik!.Nu har du vår nya adress.
    /AdamoEva
    /Eva

    SvaraRadera
  12. Dunder bilder du får till, är du född med denna kameran runt halsen eller?
    Får nog ta min och komma till dej så du lär mej den ;)

    Kram

    SvaraRadera
  13. Men herregud människa vilka fina bilder du tar!! Du är nöjd med kameran antar jag?;)

    SvaraRadera
  14. Vilka fina bilder! Underbara ungar..
    Fin kamera du har, utmärkta bilder!

    SvaraRadera
  15. vilken cool staty den första är,å jättefina bilder du tar å guuu så söta små bebisar:)
    kram

    SvaraRadera
  16. Väx upp och bete dig som sig bör i din ålder.

    SvaraRadera
  17. Jisses, vilka underbara bilder! Gillar verkligen din nya kamera! =)
    Kramen

    SvaraRadera
  18. Jag håller helt med dig i din tidigare irritation! Jä***a sätt, rätt och slätt :(
    Tur att du blev lite plutteluttbotad av dessa fina små dunvarelser:)
    Naaaaaa...
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  19. Sv: jag håller med. Doften är inte lika fin.... :)

    SvaraRadera
  20. Nä en fluga gör ingen sommar men tio humlor på backen visar att det blommar i träden i alla fall!

    Ja fråga mig inte om visdomen i detta men ja så är det i alla fall!

    SvaraRadera
  21. Å jok jag tycker att det flygs högt lång & väldig fint spatserande är det också :)

    SvaraRadera
  22. Meeeen, vilka fina bilder!!!
    Efter att ha sett din porslinsblomma, sprang jag raka vägen för att titta till min. Jippi!!! Den har fått knoppar ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  23. Hej !!

    Vilka fina bilder !Nu får värmen komma tillbaka, här har det blåst nåt vansinnigt, men det har det väl hos dig med ????
    Vi vanliga bloggers är utslängda från AB och de flesta har emigrerat till Wordpress. Om du vill hälsa på ? Finns jag här : http://sjokvist.wordpress.com
    Tänkt och tyckt i hundra knyck !

    Ha det gott !

    SvaraRadera
  24. BS AB stänger ner pga av nåt med cookies, fast proffsbloggarna blir kvar. Expressen gör likadant.

    BS Det blir jättespännande att vara med på förlossningen.

    Kram

    SvaraRadera
  25. Kameran verkar jättefin! :9

    SvaraRadera
  26. Morn toppsnäckan! Ser att du kommer bra överens med din nya vän(kameran)Ha en fin skön dag! Stor morgonkram!

    SvaraRadera
  27. Kul att jag fick följa med på promenaden... fina bilder :)

    SvaraRadera
  28. Fast en bild säger mer än tusen ord ju.....

    SvaraRadera
  29. Gomorron - dags att vakna nu!
    :-)

    SvaraRadera
  30. Hellre utbrott än inbrott... Skulle vilja få ett ordentligt och förlösande utbrott själv!

    Kram!

    SvaraRadera
  31. Å vilka härliga bilder!!!

    SvaraRadera
  32. Nu blev jag nostalgisk. Min mormor hade porslinsblommor :)
    Vilka häftiga bilder - har du bytt kamera??

    SvaraRadera
  33. Härliga bilder, jag bara njuter. Fantastisk närbild du fick på flugan.

    Ha det bra

    SvaraRadera
  34. Märkligt avklädda skulpturer ni har.

    SvaraRadera