Leta i den här bloggen

onsdag 27 april 2011

"Vaffö blire på detta viset"

Jag behöver inte ställa klockan ...

Min kropp är inställd på fem, halv sex och jag har inga problem att hoppa ur sänghalmen!

Men i går ställde jag klockan på halv sex (ifall, ifall) eftersom jag ska skjutsa en god vän norrut ...

Kom jag upp???
Närå, här snoozades det i en halvtimme och när jag motvilligt rullade ur sängen var jag så trött att orden jag vill beskriva det med inte lämpar sig här!

Vaffö blire på detta viset?


16 kommentarer:

  1. JA man undrar ju hur man är funtad.... egentligen *ler*

    SvaraRadera
  2. Ja det är ett märkligt fenomen. Psykologiskt spratt...liksom.
    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Ja..det kan man fråga sig.
    Men jag hoppas att det gick bra att köra och att vännen hamnade där hon/han skulle :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Att gå upp frivilligt är aldrig några problem. Men när något "tvingar" en, som typ en väckarklocka, ja då är man mer död än levande, när det är meningen att vaken tillståndet skall sättas igång. Sån är jag vaaaaaarje morgon :(
    Gomorrn :)

    SvaraRadera
  5. Morning! man kan ju inte beskylla dej för att springa ner "dörrarna" till bloggen.Jag tror att det kommer att bli bra med kryddbaljan.Badrummet har blivet mer praktiskt för oss.Ha en bra dag! Morgonkramen! ♥

    SvaraRadera
  6. Hahaha, ja det är ju typiskt.

    Sv: Faktiskt så var det min kära mor som frågade mig när jag brukade vara på gymmet för hon ville prova. Helt underbart att få en sådan fråga. =)

    Ha en härlig dag. Kramen

    SvaraRadera
  7. Hmmm... jag släckte vid tvåtiden i natt och vaknade klockan sju. Trötsamt... Men då får jag mycket gjort idag, kanske. :D
    Kramen!

    SvaraRadera
  8. Det där är redigt skumt, att man är tröttare när man ställer klockan! Du kom upp i vart fall, det är det viktigaste! :)
    God morgon!

    SvaraRadera
  9. Det är ju pga Lagen om alls jävlighet.
    Bara för att du lovat att göra något för någon annan blev det så här helt enkelt!

    Hoppas du får en finfin onsdag trots en trött start :) Kram

    SvaraRadera
  10. För att du alltid ska vara kärringen mot strömmen?
    :-D
    Gomorron!

    SvaraRadera
  11. Det är för att du måste gå upp som kroppen strejkar! Får jag bara vakna av mig själv så är jag pigg och glad, men vaknar jag av en klocka är jag segare än seg oavsett vad klockan är när den ringer.

    SvaraRadera
  12. *Thihi* ÄR inte detta typiskt ;)
    Sööötis "voffs"

    /Kram i ☼

    SvaraRadera
  13. Det undrar jag också ibland!

    SvaraRadera
  14. Ibland är man bara helt enkelt för seg!

    SvaraRadera
  15. Du gillar att rå din egen tid helt enkelt. ;)

    Sv: Om måndagssyndrom. Jag skulle vara lite skojig eftersom min blogg heter Äntligen måndag! Men det blev platt fall. Poff.

    God kväll till dig!

    SvaraRadera
  16. var är ditt bidrag med ett foto på dig själv från 79

    SvaraRadera