Leta i den här bloggen

onsdag 20 april 2011

Man känner sig själv som man känner andra

Under mina åtta och ett halvt år som ombud för
psykiskt och neuropsykiatrisk funktionsnedsatta
har jag verkligen fått ynnesten att komma under skinnet på mina klienter!

Jag har fortfarande kontakt med många av dessa fantastiska personer
trots att jag nu slutat min tjänst!

... och uppenbarligen vet de mer om mig än vad jag har förstått!!!

Sms från min allra första klient - som verkligen är en Askungesaga i sig ...


23 kommentarer:

  1. Hahaha...du får ju inte förvirra bort dej så ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha, ha, den hade min kollega oxå fått:) Kul!

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Den var kul!
    Vad härligt med långvariga kontakter!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hahahah, vore nog bra om du blev hämtad!

    SvaraRadera
  5. hahahha det var nog mig dom såg ;)

    Ja du ska vi ha dubbelbegravning???

    SvaraRadera
  6. Haha, den fick jag också (ja inte av din ex-klient så klart..) men jag svarade bara att det var ok, jag är snart framme...

    SvaraRadera
  7. Hahaha så underbart :) vilken härlig humor.

    SvaraRadera
  8. Haha, vilket underbart sms!

    SvaraRadera
  9. Hehe, jag fick den också. Av en kompis. Åtminstone tror jag att hon är en kompis.

    Jag svarade att två män med en fin tröja med väldigt långa ärmar redan hade hjälpt mig och kört mig till ett hotell. Sen önskade jag God Jul till henne med.

    SvaraRadera
  10. Hade dött om jag fått ett sådant sms:-)
    Fy, vad kul:-)

    Vi ses väl på Blåkulla i morgon antar jag:-)

    Kramar

    SvaraRadera
  11. Ja haaa...då jagar dom dig också!
    Fick nyss samma... vilken sida kutar du på?
    Jag försöker hitta heeeem :-)
    Kraaaam

    SvaraRadera
  12. Hehehe...tur att det finns folk som ställer upp...Kramiz!!

    SvaraRadera
  13. Haha, härligt sms! Kul oxå att ha den kontakten fortfarande, det måste kännas bra.
    Kram

    SvaraRadera
  14. haha...kul den där snor jag och skickar till mina vänner !!


    gla påsk!

    SvaraRadera
  15. Haha, det skulle vara en syn det:-)Ja vissa av oss blir du inte av med;-)
    Din efterträdare börjar 1Juni och är din namne.

    KRAMS

    SvaraRadera
  16. LINNÉA:
    ... det är jag glad över - för än hur jobbiga ni har varit ;-D så har ni en alldeles speciell plats i mitt hjärta :-)

    SvaraRadera
  17. Det är här jag saknar en sån där gillaknapp som man har på Facebook. ;)

    SvaraRadera
  18. Fick också den klockan 6 på morgonen på torsdagen och fattade ingenting...skulle jag ha varit naken?..närdå?...hade jag gått i sömnen?

    SvaraRadera