Leta i den här bloggen

måndag 7 mars 2011

Fick hur mycket pengar som helst

I helgen hade jag mitt X på besök - alltid lika trevligt!

Jag hade ju missat hans födelsedag i december - och det visade sig att han hade missat min i januari också ... fast det där med "mina" födelsedagar har jag ännu sämre koll på (förnekelseprocess ni vet ....)

Hur som helst så fick jag en ansenlig summa pengar av honom i födelsedagspresent - jorå!



... visserligen "pengar" som jag kunde
"stoppa upp någonstans"



... men ändå liksom ...

35 kommentarer:

  1. Haha, du skrämdes där! Jag satt och såg fyra tusen och tänkte "fan, ett sånt ex vill jag också ha". :)

    SvaraRadera
  2. Tanken var ju god... eller...?!

    SvaraRadera
  3. Lite kass kvalite på dom, säg till honom att han får lära sej att trycka dom bättre ;)
    Sv: Håller med dej, skönt att slippa Metro och list stressen där.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Tanken som räknas, du vet ;-)

    God morgon!

    SvaraRadera
  5. Som sagt, det är tanken som räknas... ;-)
    Kram och god morgon!

    SvaraRadera
  6. Hahahaha! ja, du slipper sitta och självtorka nu i alla fall :D

    SvaraRadera
  7. Hahah - pengar som pengar!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hahaha....
    Ja...det är ju tanken som räknas ;)
    God morgon!

    SvaraRadera
  9. Underbart x som ger dig sånt fint papper till dina ädlare delar. Jag vet åtminstone ett av mina ex* som skulle ge mig ett rivjärn till baken - ha ha, ett rövjärn - i stället...
    Kramen!
    *Hon Chucky!

    SvaraRadera
  10. pengar är alltid pengar. låtsas lite kan du la alltid ;)

    SvaraRadera
  11. Vilken skämtare han är ditt ex,men han känner väl dig,hehe...

    SvaraRadera
  12. Pengar som pengar!!!!! JAg ska få löneförhöjning!!!!! 100 kr! WOW!

    SvaraRadera
  13. ojojojo snällt men inte snällt att göra mig grön av avund för att du fick så mkt pengar ;)
    Hoppas allt är bra med dig, jag ska ta igen allt jag missat nu när jag varit borta, du har säkert skrivet en massa kul!

    Kram

    SvaraRadera
  14. Ändå säger man pengar som pengar, jag skiter i vad de kommer ifrån.

    SvaraRadera
  15. Det var inte en dålig slant du fick :)
    Vad ska du göra med alla pengar??? :)
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  16. hej Stattinskan !!

    hehehehe, vad mycket pengar ! men du fick med riktiga också ?
    jag får aldrig pengar - men jag har vunnit en gång på trisslott, 10 000, och här i matbutiken i Kalmar !
    hälsningar marilena ! kram, kram...

    SvaraRadera
  17. Oj, jag trodde att det var ett VÄLDIGT dåligt samvete som visade sig så. Så var det bara förbrukningsartiklar till ditt kontor.

    Sv: Du får läsa mina krönikor med en näve salt och lite humor.

    Skåningar. Jojo. Svärmor är en. Håller med om allt du skrev. Lyckligtvis finns det undantag. Men visst hörs de alldeles för bra?

    SvaraRadera
  18. SNällt ex! ;)

    Såg din kommentar om att komma hit; du får gärna komma hit en dag, bäst för mig är det ju en söndag-tisdag/onsdag och om du är ledig också så kanske det skulle funka?
    Jag bor i en byggarbetsplats så här är dammigt och ser för jävligt ut men det får du ta i så fall!
    Jag för ett ojämt krig mot byggdammet! :/

    SvaraRadera
  19. Hahahah, då blev du litta rik nu då ;D

    Har du prövat att handla för dom än`?

    SvaraRadera
  20. Pengar är alltid bra att ha även inne på toan.
    Kram!

    SvaraRadera
  21. Jahadu, tänkte väl... Ett X brukar inte höra till den generösare delen män/kvinnor.

    Men du låter så snäll. Är det nått nytt på gång - kanske?

    Vår, nytt förbund med nygammalt X ???
    Kram!

    SvaraRadera
  22. Här kan man snacka om skita pengar *asg*

    SvaraRadera
  23. Hahahaha!!!

    Kan säga, att jag skulle INTE vilja ha mitt X på besök. Never ever!

    SvaraRadera
  24. hahaha vad snällt av honom :P men jag undrar om du kan betala med de där sedlarna?

    SvaraRadera
  25. Värre saker kan man alltid torka sig med. Det är ju trots allt tanken som räknas ;)

    SvaraRadera
  26. Äsch, jag brukar torka mig med riktiga pengar. Det är värdelös uppsugningsförmåga men ack vad det är kul ;)
    Närå ;) Hur är det annars? Jag är HELT paj i lederna nu men det går väl över tills jag gifter mig (är lite anti bröllop dock)
    kram

    SvaraRadera
  27. Pengar har alltid ett värde, i vilken form som helst :)
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  28. hihihi vilket härligt papper.
    Ha en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera
  29. Hihi! Toka! =) Men du vet hur det är - det är tanken som räknas! =)
    Kram och godmorgon!

    SvaraRadera
  30. Mors,,Det var en Skitbra present..Haé Kram.

    SvaraRadera
  31. Måste väl kännnas liiite exklusivt att torka sig med de där i alla fall? :D
    Inbillar mig att det känns lite annorlunda än mitt från Ö&B i alla fall.

    SvaraRadera
  32. Pengar luktar!

    Nu provbloggar jag på Blogger.

    SvaraRadera