Leta i den här bloggen

onsdag 23 februari 2011

Provblåst kondomer

... men NU slank det visst ut en jättelögn ur kakhålet på en Stattinska (vänta lite - jag måste gå och se om tungan blev svart ... puh, nä den är fortfarande röd och fin)

Provblåst ballonger har jag i allafall gjort.

Eftersom jag ska göra en garnlampa behöver man en ballong - helst en som är lite kraftigare men det verkar vara stört omöjligt att hitta i Sveriges tredje största stad!

Nåväl, när man har tagit i ballonger och blåst och frustat som den värstaste Zeke Varg (Stora Stygga Vargen alltså - tänk att man ska behöva förklara allting för er ...) och sedan luktar på fingrarna så luktar det kondomer (men snälla mamma och pappa - jag är femtio och har två barn, såklart jag vet hur en kondom luktar)

Jaha, och vad ville jag ha sagt med detta då?

Jo, att själva doften lukten av ballongerna är precis så nära ett samliv jag kommer just nu ...




26 kommentarer:

  1. hahaha bra att du förklarar så för dina föräldrar så dom inte får "fel" uppfattning om dig ;)
    lampan kommer bli urfräck, får vi se resultat sen?

    SvaraRadera
  2. Snygg du är på bilden!!!!
    Nu var ordningen återställd för FNulan igen, me like u! Du förstår vad en kvinna behöver! Vill du gifta dig med mig?

    SvaraRadera
  3. Haha tell me about it :P

    Hur tycker du bloggen funkar nu då?

    SvaraRadera
  4. Med andra ord så är du upplyst! :)

    Kämpa på!

    SvaraRadera
  5. Men det är väl inte illa?
    Så nära kommer inte jag, får nog köpa mej ett gäng ballonger imorgon då ;)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Det var nog den finaste ballong jag någonsin sett. Vilket mästerverk ;)

    Sv. Vi ska göra vårt bästa att försöka ha en kul kväll utan dig. Men det blir nog svårt! ;)

    Kramisar

    SvaraRadera
  7. Vad fint du har här inne,trivs du? Vad är det för lampa du ska göra,gjord av kondomer,haha...jag ser fram emot resultatet,*ler*...
    Kramen!

    SvaraRadera
  8. TACK!!!!! Skickar du själdiciplinen per post eller mail???? =)

    SvaraRadera
  9. hahaha - då vet vi alla det nu då
    kramar

    SvaraRadera
  10. Zeke Varg vet väl alla vem det är! Min favorit i Kalle Anka... Tjusig ballong men lampan. När blir VI upplysta?

    SvaraRadera
  11. Hahaha!!!
    Jag har inte ens några ballonger hemma jag... :D
    Det är långt tillnågot samliv här kan jag säga.
    Ska bli spännande att se lampan sen.

    SvaraRadera
  12. Prova blåsa vattenballonger, det är en riktig utmaning =)

    SvaraRadera
  13. Fin ballong, Zeke!
    /Klasse Häst

    SvaraRadera
  14. Haha! Kör bara inte upp ballongen i musen, kan bli ett jäkla jobb att plocka ut alla bitar sen... ;)

    SvaraRadera
  15. Hahaha, härligt med lite kvällshumor;)

    Mysigt med en garnlampa, hoppas att vi får se bildbevis sedan;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  16. Hahaha, det ska bli himla skoj att se hur lampan blir sen;)

    SvaraRadera
  17. Ja du, det är ungefär en ljusår närmre samliv
    än vad gamla bitchen mormormu kommit på
    läääänge...
    Statoil är forfarande öppet,
    sticker för att kolla ballongutbudet!

    Njut!

    SvaraRadera
  18. Jag är så nyfiken på den där lampan. Hoppas vi får se den.....när du blåst färdigt.
    Ha en bra torsdag
    Kramar

    SvaraRadera
  19. Haha! Som svar på din fråga så har jag sett väldigt få farliga djur under min tid i Australien, så jag tror du skulle gilla läsningen =) Kram

    SvaraRadera
  20. testa om jag får någon verifieringskod

    SvaraRadera
  21. Nej ingen kod.

    Man måste bara skriva in sitt namn varje gång...

    SvaraRadera
  22. Haha, är det så illa?? Säger som Diana, det finns lämpligare...hm..."umgänge" än en ballong i så fall... Vi har precis sålt vår butik på nätet, annars hade jag kunnat hjälpa dig ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  23. Haha! Tur för oss att kakhålet haha inte är fullt av kakor hela dagarna.

    Vad duktig du är på att rita på gummi. Det är så man misstänker idog träning... ;)

    SvaraRadera