Leta i den här bloggen

onsdag 23 februari 2011

Jag tänkte

... men den där rubriken lät väl ändå som skryt ... ja, det där med att tänka menade jag!

Men nu har jag i allafall skaffat vad som behövs för att göra en sån där garnlampa (jaja jag vet, jättemycket 70-tal men det kan inte hjälpas) - så nu tänkte jag i allafall göra en.

























Men eftersom jag är en sån där "skjutauppare" kan ni inte ha för stora förhoppningar om att se bevis på ett färdigt resultat - jag sa faktiskt bara att jag "tänkte", så det så ...

Joråsåatt!

14 kommentarer:

  1. Jag tänkte också,
    att om du nu skaffat hem alla grejer
    så är du ju på G iallafall!
    (för mig skulle planen spricka (!)
    redan vid ballongblåsningen...
    det är nämligen något jag inte klarar!

    Pyssel på dig!

    SvaraRadera
  2. Vet inte hur en sådan ser ut så snälla, ett bildbevis snabbt som ögat!

    SvaraRadera
  3. Men shit, så mycket saker ! Sätt igång nu så får jag se hur det blir !

    BS Jaa, nu tappar de väl massa kunder, hoppas de skärper sig om kollektivavtal och blir mänskliga.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Åhh en sån har jag inte varken sett eller gjort sen adam gick i kolt! Vad roligt :)

    SvaraRadera
  5. Vad är det för något du ska göra?!?!



    sv: Jag vågar faktiskt inte prata med mamman. Såå arg som hon låter så kanske hon slår ihjäl mej. :P

    SvaraRadera
  6. Thakock:
    Hörredu din lilla "knasa", det står i inlägget ... en garnlampa ;-D

    SvaraRadera
  7. Haha! Du är ju så rolig.
    Hoppas att vi får se garn lampan sen i alla fall.
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera
  8. Men du är ju en bra bit på väg allaredan :-)

    SvaraRadera
  9. Ja dom kommer i ordning. 1 timma typ för inläggen att lägga in sej. Dom ska inte försvinna utan kopieras.

    Kram

    SvaraRadera
  10. En sån Nostalgitripp du kommer att bjuda på :)
    Vet inte om jag vill att det smittar...rikrigt ;)
    Tänk klart, lycka till!
    Kraaam

    SvaraRadera
  11. Det är ju bra att man tänker i alla fall,men att komma till handling är en annan sak! :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  12. hej Stattinskan ! försöker igen, min kommentar bara försvinner...

    ville bara säga att bra tänkt, och lycka till med lampan !
    hälsningar marilena ! och en liten kram till dig förstås...

    SvaraRadera
  13. har inte en aning om hur en sådan där 70-tals lampa ser ut, det måste du visa sedan :)
    kramar

    SvaraRadera