Leta i den här bloggen

fredag 25 februari 2011

Känns jättenervöst

Kanske, kanske blir det av ...

Träffa ekonomen, budget och kalkyler, revisor, presentation av olika nätverk och tänkbara uppdragsgivare ...
Det är vad dagarna kommer att fyllas med lite längre fram!

Kanske, kanske kan drömmen om eget företag i "hjärnskrynklarbranschen" bli verklig!

Känns lika nervöst som första skoldagen - fast om man inte hoppar får man inte heller veta hur man landar!

Att misslyckas är ockå en erfarenhet - bara lite mindre angenäm!


20 kommentarer:

  1. hurra! du tar tag i din dröm :) förstår att du är nervös men om man inte satsar vet man ju inte om det kan bli något
    kramar

    SvaraRadera
  2. Låter som det är väldigt spännande grejer på g! Tycker fortfarande att du ska köra med drive-in terapi... ;)

    SvaraRadera
  3. va spännande, när får vi veta meeer !!

    SvaraRadera
  4. Ett stort steg som jag inte är redo att ta efter all nedtryckning av självkänsla och självförtroende. Men jag tror på dig, gör det NU och som sagt, vad är det värsta som kan hända???

    Kör hårt!
    Kramen!

    SvaraRadera
  5. GUNILLA:
    Det kanske inte blir mer än så här ;-)Det kommer att ta tid, vi får se

    SvaraRadera
  6. hej Stattinskan och
    håll i för drömmen !
    och du misslyckas inte idag !

    det är ju fredag, hälsningar marilena ! kram

    SvaraRadera
  7. Oj vad du jobbar på- Klart att du lyckas, både med ett och annat.

    Vet fortfarande inte hur jag får fram en kommentar till dig.
    Man måste välja profil för att trycka kommentar.

    Och då har jag bara att välha på anonym.

    SvaraRadera
  8. PS. det kanske lyckades! Sa Murvelina som bytt till

    Aftonbladet och gamla intorkade bloggen annagitta

    Moget Maskrosbarn , jag tar och vattnar den en tid, men nu säger Metro att det inte är säkert med nedläggning! Va!!!

    SvaraRadera
  9. Lycka till!!

    Önskar dig en riktigt härlig weekend ;-)

    SvaraRadera
  10. Oj..vad spännande!
    Hoppa på du. Du kommer att landa som en katt! :)
    Kram och lycka till!

    SvaraRadera
  11. Låter spännande!
    Önskar dig lycka till vännen!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  12. Klart att du lyckas!!!Ska jag ha ny blogg så ska det inte vara med koder.jag hittade en i wordpress.com.Håller på att lära mej den.Tills dess så stannar jag på metro.Ska bli intressant och se vad metro kommer att erbjuda!Lycka till!!!! Kram!

    SvaraRadera
  13. Men vad roligt! Lycka till verkligen!

    SV: jag tittade efter någon som såg "stattinsk" ut i sandviken men alla var ganska ordinära och då kan det väl inte ha varit någon av de dina jag såg väl ;)

    SvaraRadera
  14. Låter riktigt spännande och så bra att det inte bara stannar i tanken utan att du faktiskt hoppar. Modigt av dig. Kramar!!

    SvaraRadera
  15. är det något jag beundrar så är det MOD!! (inte mord)
    du är grym!

    SvaraRadera
  16. Åh vad spännande! Du klarar nog av det ska du se :)

    SvaraRadera
  17. Du kommer garanterat att greja det! Håll drömmen vid liv!
    :-)
    Kramen

    SvaraRadera
  18. Åh vad jag håller tummarna för dig fina Stattinskan/Katarina(stavar du så)Hoppas verkligen du kan förverkliga din dröm!Har under de här nästan 2 åren som jag följt dig och vi varit bloggisar, blivit helt övertygad om att du verkligen kan!!
    Kram

    SvaraRadera
  19. Är det nån som kommer lyckas med det du företar dig så är det du.Du har power,det känns genom hela bloggen,jisses!
    Jag önskar dig lycka till hela vägen,för det är en bit att gå förstår jag.Det är inte bara...
    Jag ska ändra din blogglänk..jag kanske följer efter dig hit. Tycker det verkar pyssligt och trivsamt här inne,
    Kram o pöööss!

    SvaraRadera
  20. Det är ju sakerna man INTE gjorde som man kommer ångra i ålderdomen...säger de som blivit gamla. Såååå... GO FOR IT!

    SvaraRadera