Leta i den här bloggen

fredag 10 december 2010

Nu kommer ni inte undan

.... eftersom det var attans länge sedan jag plågade er med mina "fantastiska" bilder tvingas ni nu följa med på en "promenad genom stan"

Mot gågatan

... nu får jag säkert ett presentkort från Cityspa, när jag gjort reklam för dem i min eminenta blogg ... eller?

Davidshallstorg - här kan du köpa en etta för två miljoner, och ändå tycka att du gjort ett fynd ... Vad är det för särskilt med Davidhallstorg som jag inte förstår, förutom att det ligger bredvid gågatan?

Pärleporten ... ja, åtmistone Holmgången till gågatan

Triangeln med Hilton hotell. På Triangeln ligger "min" tunnelbanestation

Stannade till på köpcentrat där det var julmarknad. Hittade roliga munktröjor

...

...

Ja just ja, jag är ju inte skåning ... dom var nog inte så roliga när jag tänker efter!

... och vad tror ni man pysslar med i det här huset då - bara en spottloska från mig?

Försten att svara rätt vinner ett kanonpris ...

... den får den äran att komma på återbesök hit - de ni  ... okej då, en länk också då!

Men tänk hörrni - tänk att just jag har fått den fantastiska begåvningen att jag gång på gång får till de här fantastiskt intressanta inläggen ...

... och det finns inte tillstymmelse till ironi i den meningen inte ... närå, så att ...

(Diana ... kan inte jag få till lååånga inlägg va? VA? Det här var faktiskt minst 8 decimeter ... Pilutta dig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar