Leta i den här bloggen

söndag 5 december 2010

Då var det avklarat

Posthusplatsen bredvid Centralstationen intogs i god tid (så god tid att jag frös innan det ens hunnit starta)

Alla var liksom där ...

Anne Lundberg, skåningen från Antikrundan

Jaja, jag fotograferade storbildsskärmen fast jag stod längst fram, men ingen har ju haft vett att uppvakta mig med en "riktig" kamera på mina födelsedagar ...

Marie Fredriksson fick den äran - att hänga lite med mig

Ola Salu sjöng "Tunnel of love"

Mickael Wiehe och Timbuktu sjöng också men då hade jag fullt sjå att hålla ordning på förfrusna fötter så vem kan minnas vad dom sjöng? (tror det var "Stop that train" eller nått ... liksom alla låtar handlade om tåg)

 

... och så kom min absoluta favorit, Kaj-Åke "Kajan" Hansson - Hípp Hipp ni vet?

Sedan skulle Knugen göra själva invigningen men då hade händerna också förfrusit så jag iddes inte ens vara kvar utan tog med mig goaste vännen hem och bjöd på lite Tacos och var gästvänligare än någonsin och somnade i soffan ...

Det kostar på att ligga på topp, umgås med kändisar, hänga med kungen och dessutom vara med på Nyheterna i Tv4 ...

Och om du nu liksom har orkat plöja dig ända hit ner i inlägget så kan jag berätta något sensationellt ...

Tunneln blev klar 6 månader för tidigt

Den kostade betydligt mindre än budgeterat

Man hittade ett fiskedon när man grävde tunneln som var 7000 år gammalt ... gnäll inte, lite matnyttig historia har aldrig skadat någon - tror jag!

God morgon folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar