Leta i den här bloggen

tisdag 7 december 2010

Bloggvärlden är ett mysko ställe

Jag har råkat ut för att människor insinuerat saker om mig i sina inlägg, inlägg som inte har någon som helst verklighetsförankring ... rent förtal ... och förtal är en straffbar handling!

... människor som av en eller annan anledning varit så osäker i sin egen personlighet att de varit tvungen att kasta första stenen ... "bättre förekomma än förekommas"!

Jag överväger att lägga ner det här med bloggandet ... Kan inte personer som stör sig på mig höra av sig via telefon eller mail och objektivt framföra sin åsikt i en sund dialog så får det vara för min del ...

Har vi åsikter tycker jag att vi tar dem med dom det berör, istället för att sprida antaganden, oro eller förtal ...

Blogga eller inte??? ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar