Leta i den här bloggen

lördag 22 maj 2010

... tänkte ...

Jag hade tänkt utmana er på "fulaste grimagen" ...

... men så blev det lögn i helsike hemma hos mig som missat att ladda kamerabatteriet så det sket sig liksom ... Lika bra det - tyckte sonen som är aningen mognare än den fallfrukt han har till morsa ....

... men ...

Jag tänker faktiskt berätta om Skånes bästa hyresvärd ...

Ni vet ju hur jag traggat (är det ett skånsk eller svenskt ord? ... betyder iaf "jobbat med", tjatat eller slitit ...) med ny bostad ...

... så skickades ett pyttelitet sms till min hyresvärd och så är man helt plötsligt VIP och allt tycks ordna sig i en hambrovinkel ... Nästa fredag ska här synas en ev ny bostad, knappt en spottloska från nuvarande adress ...

Jamen, inte har jag nått att hänga läpp för ...

... och i morgon är sonen på hugget igen ... för "vi har bestämt" ... hävdar han ... Jaja, numera springer jag milen utan att ha blodsmak i munnen, så kom an du pågasnöre ...

... dessutom ska jag träffa söta H med avkommor på en Lundakarneval så livet duger liksom lite till när jag tänker efter, om man säger så som man säger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar