Leta i den här bloggen

söndag 8 november 2009

Skulle egentligen

... bara gå till Konsum och köpa kaffe, det enda drickbara ... Zoegas!

Kom liksom lite på villovägar ...

Mosaiktavla ... men var är jag?

... och vem stötte jag på där?

.... och vem skulle inte vilja bära all världens kunskap i sin famn?

... det är viktigt att man låser och ser om sin cykel i Malmö ...

Säkrast är det ju liksom att lämna den inom bevakat område!

... nästan som taget ur en skräckfilm .. spökligt tyst och stilla!

... inte alla som vet att det var här i Malmö Noak strandade med Arken ...

... kan till och med tycka att det är både snyggt och underhållande

Dags att vända hemåt i blåst och med vått hår ...

.... men så hajade jag till över dessa "höstflugor" som huttrade i höstkylan ....

Mitt bidrag mot ALL FORM AV RASISM ....

... ja, det var ju egentligen det här jag gick ut för att köpa ... det enda drickbara Hebbe ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar