Leta i den här bloggen

måndag 1 juni 2009

Inte för en enda sekund

tänker jag på nått vis avslöja min rädsla under klättring ned för stupet på Kullen ... i tygskor ... och inte för en sekund tänker jag heller avslöja den dåliga konditionen jag har skaffat mig framför datorn!

Helt fantastisk dag! Klättrade ner för sidan för att besöka en grotta, som egentligen var en lång skreva in i bergväggen ... det tog tid och var inte helt smärtfritt för mitt ego då rädslan tog överhanden ett par gånger!!!

Om allt hade varit som vanligt hade jag lagt till "bergsklättrare" och "grottutforskare" i mitt CV... Nu fanns det vittnen på att detta inte utfördes utan en hjälpande hand emellanåt så jag kan liksom säga att jag åtminstone har varit "praktikant" i dessa yrken!

En heldag i naturen som satt som en "smäck" sista dagen på veckan!

Ny vecka och nya tag och att börja dagen med en kommentar från härliga Kulisen som bestämt sig för att göra ett nytt försök med bloggen är en riktigt bra start!

Nä, det är ingen av oss på bilden och riktigt så avancerat var det inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar