Leta i den här bloggen

måndag 1 juni 2009

Allt är precis som det ska

Innan klockan slagit halv åtta i morse hade jag redan hunnit med fem maskiner tvätt, legat på spikmatta och satt på mig bästa morgonhumöret... det är liksom det jag klär bäst i!

Flitdag på jobbet övergick i eftermiddagsfika i Tirups grönska.

Duktig vuxendotter stod för dagens hopkok så jag kunde lugnt svida om, ta en rask cykeltur till Ribbersborg och powerwalka i fyrtio minuter, därefter blev det så klart en vätskekontroll av dryck med alldeles för högt kaloriintag, men gratis blev det och det smakar ju som bekant extra gott!

Nu återstår att vika tvätt, som jag inte har någon som helst avsikt att få in i diverse garderober. Äta och bara liksom strunta i disken, lägga mig på "självplågaren" och tänka på att måndagar inte alls är så tokiga när allt kommer omkring!

Stuvar snabbt om i almanackan och sätter in måndag i morrn igen ....

"Ribban" i Malmö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar