Leta i den här bloggen

fredag 5 juni 2009

Äntligen

hemma ...

Fick smita förbi Entré i Malmö, detta jättekomplex till köpcentra för att inhandla presenter till vuxendottern som blir 22 i morgon.

Eftersom hon har den dåliga smaken att hon läser min blogg kan jag inte avslöja diverse innehåll i paketen, däremot kan avslöjas att det blir Champagne och chokladdoppade jordgubbar på säng i morgon bitti!

Jag undrar om hon fortfarande tror att alla flaggar för att det just är hennes födelsedag i morgon, det gjorde hon i allafall när hon var yngre och en öm moder hade inte hjärta att ta henne ur den villfarelsen! Hon är ju trots allt den bästa dottern på jorden, min Moa!

Så nu ska jag göra det jag är bäst på ... ingenting, absolut ingenting!

Trevlig kväll hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar