Leta i den här bloggen

fredag 27 februari 2009

Tummen upp ...

för en god morgon!

Det här är egentligen inte jag.... Vill inte att det ska gå slentrian i uppskattningar... det kan visas genom kommentarer ...

Men...

Tar nu kniven ur munnen och skickar min uppskattnig till följande bloggare utan krav på avhämtning eller svar på några frågor :-) ...

HÄXAN för att du är så härligt jävla gräslig och alltid får mig på gott humör!

MAJKEN som så ironiskt och levande använder sin berättarteknik för att underfundigt få oss att förstå allvaret

COMBATTJEJEN som manat, förmanat och peppat mig till att ta upp gymmandet

FÖNEBÖNA som inte förstår vilken talang hon besitter... Helt fantastiskt duktig!!

FUNSITE som förgyller min vardag med ett gott skratt... vanebildande!!!

KIDNEYKILLEN och GLÄDJESPRIDAREN för att ni visar på gott mod och förmedlar kunskap till oss andra och dessutom bjuder på er själva

Morrn, morrn... och ta ingen skit! LE åt eländet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar