Leta i den här bloggen

fredag 27 februari 2009

Jag förstörde aptiten för ....

Småbloggskommentatorn som tycker att mitt "Makeoverinlägg" är för mycket för Metrobloggen.

*******

För mycket för Metro?

Sugen på lunch efter detta? Helt galet ju!

Kom dock och tänka på Metros policy, som ju är rätt sträng. Jag har flera gånger sett folk censurera vissa bilder som är för avslöjande, och det är väl dessa om något?

Skrivet av Småbloggskommentatorn 27 februari 2009 klockan 12:06

********

Synd att personen, som enligt bloggen inte är könsbestämd, fick gå hungrig den dagen och man kan hoppas att kväljningarna var över när middagen stod på bordet. Man blir lätt kinkig när blodsockret har nått fotknölarna!

Kan tycka att det är lite tragiskt och aningen patetiskt att använda andras bloggar för att ha något att skriva om, i sin egen.

Att nästan uteslutande ge negativ kritik och föra "krig" och bråk med andra bloggare är snudd på genant.

En postiv vinkling av detta är ju att jag faktiskt bidrog med ett inlägg på denne "någons" blogg.

Å tack kära du för gratis reklam av min blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar