Leta i den här bloggen

söndag 25 januari 2009

Vem ska sparka mig i arslet???

Snart åker grabben efter permission från sin insatssoldatsutbildning i vid Kallinge flygflottilj.

Blir så försoffad när jag blir själv här hemma... Vem kan sparka mig i ändan, eller lyfta mig i håret för att jag ska komma igång med och få något flyt i träningen...

Jag har tusen och en ursäkter för att inte träna, vem är det jag försöker lura?

Det regnar så jag blir blöt när jag cyklar till gymmet

Alla träningskläder ligger i tvätten, och några tvättider finns det säkert inte, och det är så kusligt i källaren på kvällen så jag kan ju inte gå ned och försäkra mig om att det faktiskt inte finns tider,

Är jag lite förkyld? Då är det nog inte bra att träna...

Om jag hade haft något sällskap så hade det varit lättare, men mina väninnor är inga gymfantaster...

Så här håller jag på... Jag är hopplös!

Glöm inte leendet och de goda tankarna (kanske skulle jag utnyttja det själv ovkså)

I morgon blir det träning... Jag svär!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar