Leta i den här bloggen

torsdag 22 januari 2009

Var är min fot ? - Tandvård en klassfråga?

God morgon

Sovit störtskönt för första gången på länge. Vaknade utvilad, pigg och alert när klockan ringde vid 6-snåret.

Dagen är fullspäckad med möten... flänger runt som ett jehu emellan dessa och det blir ganska många mil i bilen. På sätt och vis är det ju bra då bilkörningen blir någon slags återhämtning mellan mötena.

Har fått nått konstigt i höger fot. Har tappat känseln i större delen av foten. I går morse vaknade jag med panik.... var fasiken är min fot? Trodde det skulle ge med sig tills idag men känslen har inte kommit tillbaka. Har haft dessa domningar lite var stans, på vissa ställen blir det återställt och på andra ställen kvarstår det mer eller mindre. Nu har detta pågått några år och det är kanske dags att be en läkare titta på det.... Tankarna går lite åt MS-hållet.

Dessutom behöver jag en runda till "trynhajen". Har bitit sönder min sista visdomstand så nu är det bara roten och en lite flisa av tanden  kvar som sticker upp.... Varför kostar det så förbannat mycket att gå till tandläkaren. Tandvården har faan i mej blivit en klassfråga!!!!

Dags att ila igen... Ingen rast och ingen ro...

God morgon till er alla och glöm inte den där goda tanken om er själv och bjud på ett leende idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar