Leta i den här bloggen

fredag 23 januari 2009

Putta barn ur gökboet

Ni som har barn som passerat tonåren och som står på kanten av boet och väntar på att bli "utsparkade" av oss "gökföräldrar" vet nog hur skönt det känns när man hittar följande citat på en av barnens blogg....

DEDIKERAT TILL MIN MAMMA

"Detta inlägget vill jag dedikera till min mamma.
För det första så tjatar hon om ett nytt inlägg, så tänkte hon skulle få det. För det andra, och viktigaste, så vill jag berätta för er om henne.
Hon har alltid, och vet att hon alltid kommer att ställa upp för mig! Även hur mörkt någonting ser ut, så vet man att hon är ljuset. Kanske inte alltid hon kan hjälpa mig med mitt problem. Men hon finns alltid där. Är precis som om man har gått in i väggen, så kan hon inte hjälpa en helt på fötter alltid.Men hon kan få en att vända sig om och börja gå i rätt riktning.
Älskar dig mamma!! <3 "


GRÄT FLODER OCH BLEV SÅ TAGEN PÅ SÄNGEN....

I julklapp skickade hon ett hjärta i silver som ovanpå detta hade ett hjärta med strass och det stod, översatt (hon är ju "over there), "Så långt borta men ändå så nära"... och på andra sidan stod det... "Jag älskar dig mamma".... GUD VAD JAG ÄLSKAR DEM BÅDA TVÅ....

Lyckligt lottad är vad jag är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar