Leta i den här bloggen

lördag 24 januari 2009

50-1=48 GRATTIS

Jodå, för mig är det så...

Fyller år idag, 49... HUR KAN DET VARA MÖJLIGT? Känner mig inte alls så gammal, är ju fortfarande som en "glytt" emellanåt.

Det året jag jag var 47och vandrade omkring på denna planeten måste jag haft något slags hjärnsläpp eller omvänd ålderskris. Jag var övertygad om att jag var 48 år och berättade det när jag fick frågor kring min ålder. När jag skulle fylla 48 "på riktigt" gick det upp för mig att jag nu MISSAT ETT ÅR!!! Så nu har jag liksom "ett år till godo"  Fast vad har en siffra för betydelse? Jag är ju som jag är oavsett vilken siffra jag sätter där, både inombords och till det yttre.

Har fått många gratulationer men det som förvånar mig mest är att det rasslat till och dimpt ned en del gratulationskort i min mail från gamla klasskamrater som jag inte träffat sedan skoltiden. Måste förmedla denna sidan, där man kan få kontakt med sina klasskamrater. Många av er känner säkert till den:

http://www.stayfriends.se/

Så grattis till mig på min 48:e... eller 49:e födelsedag.... fyller inga år längre... firar enbart min FÖDELSEdag

Ha en go dag och bortse från alla surkartar ni möter idag. Ge dem ett leende istället.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar