Leta i den här bloggen

måndag 22 augusti 2011

Malmöfestivalen

Hälften så stort men
dubbelt så dåligt - då kan man väl säga att det liksom jämnar ut sig?
Fast - man kan kanske inte begära så mycket en måndageftermiddag?

Inte ett endaste foto åstadkom jag - men ni är säkert inte upplagda för någon bildbomb så här på veckans första dag heller!

Nu luktar jag all världens mat - utan att ens ha tänkt tanken att äta en endaste smakbit av någonting, det grillades och rök i varje vrå!

På väg hem mötte jag mitt dåliga samvete dessutom - där kom sonen spatserandes ... träningsklädd, och för att liksom rädda träninghedern svarade jag "ja" snabbare än tanken och förnuftet när det blev tal om ett extra hårt dito i morgon eftermiddag i sonens sällskap ... ja, alltså inte "tanke och förnuft" utan träningspass!

Tvättstuga
Malmöfestival
och ett lovat träningspass i morgon som jag säker kommer att ångra på onsdag morgon ...

Ja, det var min superspännande måndag! ... och ni?


Bilden? Nä, den har inte ett skit med inlägget att göra
(jag bildgooglade bara ordet "spännande" lite så där för skoj skull)


25 kommentarer:

  1. hhahahha.....skönt att nån fler än jag hade Oinspirerande dag ;)
    gokväll :))

    SvaraRadera
  2. Jag *sket* hrmfff i Malmöfestivalen i år och...ångrade mig inte alls och ångrar mig ännu mindre nu! Tack!
    Ibland är det so att inte komma undan...ALLT ska ske, frågan är bara när.
    Good Luck med terrorträningen ;)
    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Lycka till med träningen! Själv ska jag få ett nytt träningsschema imorgon...vi får väl se hur det går :)
    KramElsa

    SvaraRadera
  4. men haha vilken fuling,lycka till med träningen nu!!!

    SvaraRadera
  5. Varje år bestämmer jag mig för att aldrig mer åka dit och varje år sviker jag mitt löfte....

    SvaraRadera
  6. Det var mig en fuling det;)
    Din måndag har varit mycket mer händelserik än min kan jag lova, jag har bara jobbat 10 timmar idag,
    :(

    SvaraRadera
  7. Skönt att se att fler har iidétorka med att välja bild ;)
    Städning bestod min måndag av.

    Ha en fin tisdag!

    SvaraRadera
  8. Spännande och spännande vet jag inte om den var...Ny operation av mamma, denna gången kroppspulsådern som bestämt sej för att läcka...

    Kram

    SvaraRadera
  9. Spännande på sitt sätt men mest jäkligt jobbig. Så jag sörjer inte av att den är över...'God morgon!

    SvaraRadera
  10. Ja då har du fullt upp idag i alla fall.
    Haha, det kan onekligen bli roligt när man googlar ibland. Lite söt var filuren på bilden.

    SvaraRadera
  11. Godmorgon! Det var en räli bild ,inte snällt att sätta in den så här på morgonen.. Ha en bra dag! Morgonkram!

    SvaraRadera
  12. Träning idag,alltså?
    Stackars dig ;)
    Vilken tur att det inte blev någon bilbomb. Har det inte "pangat" på gatorna i helgen nere i Malmö. Det får väl räcka!
    God morgon!

    SvaraRadera
  13. Jaha aldrig varit på Malmöfesten =) men inte nått annat heller där "nere" hehe. =). Bilden... ser ut som den har tänderna ut genom näsan... stackarn haha. Hoppas du får en bra dag, kram!

    SvaraRadera
  14. Go morron!

    Kundvagnsrace på Maxi

    Kramkram

    SvaraRadera
  15. Nämen, usch vad är det där för djur ? :) Jag har också bloggat idag, om djur, afrikansk pygmeigelkott...albino :)

    SvaraRadera
  16. God morgon! En ny spännande dag?

    SvaraRadera
  17. Jasså du ska träna idag... det ska nog inte jag...
    Men vad är det där för spännande varelse? Är det latmasken?
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  18. Vad är det där för en söting :)
    Ha en fin dag!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  19. En annan har börjat jobba tvåskift igen denna veckan 14-23, vilket jag inte gjort på snart 1 år, lite kämpigt i början...

    SvaraRadera
  20. Jag var ute och flög flygplan. Skitspännande!
    :-)

    SvaraRadera
  21. jag sitter och slår in typ hundra skolböcker (nästan)... roligare kunde man ju ha!

    SvaraRadera
  22. Du menar inte att du traskat omkring på Malmöfestivalen och inte smakat ett endaste gott av allt där finns att erbjuda??

    (Vilket förfärligt förskräckligt litet kryp, förresten!! Endast en mor kan älska en sådan varelse, tror jag...) ;o)

    SvaraRadera
  23. *Thihi* Bilden är ju störtskön/Kraaaaaaaaaaaam i ☼

    SvaraRadera
  24. Nog var den bilden spännande alltid.... Huvva!

    SvaraRadera
  25. .....har också tagit mig i kragen, äter sunt (sundare) har väl inte nåt hela vägen än och börjat röra mig mer, trots att jag går 6 km varje dag bara i jobbet...
    Men nu är det väl bara att gilla läget och nöta på.
    Ha det gott

    SvaraRadera